عضو شورای تهران:
برنامه شورای شهر بر ادامه فعالیت موسسه همشهری است
به گزارش قلم نیوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، «حسن خلیل آبادی» درباره مشکلات پیش روی موسسه همشهری اظهار داشت: مشکلات مالی آسیب زا است و مطبوعات جزو اولین گروه‌هایی هستند که نبود رونق اقتصادی به آن ها ضربه خواهد زد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به وضعیت اقتصادی کشور بسیاری از رسانه‌های مکتوب، دچار مشکل تامین هزینه‌ شده‌اند و موسسه همشهری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: این موسسه اگر خوب مدیریت می‌شد و ساختار را زودتر اصلاح می‌کردند، بدهی هایشان انباشته نمی شد و به بحران نمی رسیدند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: این موسسه یک برند مطبوعاتی و تبلیغاتی در شهر است و باید حفظ شود و کسی حق ندارد آن را دچار مشکل کند.
وی با طرح این پرسش که این مشکلات ناشی از سوء مدیریت و یا بحران مالی بوده است، ادامه داد: سوء مدیریت موجب ایجاد ساختار بسیار بی ‌حساب و کتاب در موسسه همشهری شد که اصلاح هم نشده و در نهایت انباشت بدهی ها وضعیت این موسسه را به این روز انداخته است.
وی با بیان اینکه هیات مدیره همشهری را شهردار تهران انتخاب می‌‌کند، اظهار داشت: شهردار باید توجه کند که این افراد علاوه بر دیدگاه‌های فرهنگی، نگاه اقتصادی و برنامه‌ هم داشته باشند که با ابتکار و خلاقیت همشهری را روی پای خود نگه دارند.

خلیل آبادی با تاکید بر اینکه اخراج نیروها تنها موجب کاهش هزینه‌ها نمی‌شود، افزود: باید با ابتکار و خلاقیت و باز کردن پنجره و درگاهی به سمت فعالیت های اقتصادی همشهری یا هر موسسه‌ ای را از بحران دور کنیم.