مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد خبر داد:
افزایش یک ساعته سرویس‌دهی مترو در شب نیمه شعبان
به گزارش قلم نیوزبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی مبین‌مقدم مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد از افزایش یک ساعته سرویس‌دهی خط یک و دو قطارشهری در شب نیمه شعبان خبر داد.
مبین‌مقدم با بیان این مطلب، گفت: با توجه به اینکه در شب نیمه شعبان برنامه‌های مذهبی و فرهنگی متعددی در حرم مطهر برپا است و جشن‌هایی نیز در نقاط مختلف شهر تدارک دیده شده است، سرویس‌دهی قطارشهری در روز شنبه سی و یکم فروردین ماه با یک ساعت افزایش از ساعت 6 صبح تا 23 ادامه می‌یابد. در حالی‌که ساعت پایانی سرویس‌دهی قطارشهری در ایام هفته ساعت 22 است.
وی افزود: این آمادگی وجود دارد که در صورت افزایش تقاضای سفر، سرفاصله زمانی اعزام قطارها به ایستگاه را در خط یک کاهش داده و در خط 2 سرفاصله 10 دقیقه‌ای تداوم یابد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد با اشاره به برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور در روز ولادت امام عصر(عج) در عرصه میدان شهدا اظهار کرد: خط یک و دو برای حضور شهروندان در این مراسم به صورت ایمن و سریع خدمات ارائه می‌کند.
مبین‌مقدم خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک و افزایش حجم مراجعات به هسته مرکزی شهر در این عید بزرگ، پیشنهاد می‌شود شهروندان از تردد با خودروهای شخصی پرهیز کنند و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایند.