سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد خبر داد
اعزام تیم کارشناسی شهرداری مشهد به استان گلستان

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امیر عزیزی اظهار کرد: با توجه به اینکه استان خراسان رضوی به‎عنوان معین استان گلستان انتخاب‌شده، تیم مدیریت بحران استان با حضور نمایندگان منتخب از ادارات و سازمان‌های خدمات رسان ازجمله شهرداری مشهد از هفدهم فروردین‌ماه به گلستان اعزام شد تا در محل مستقرشده و بر فعالیت دستگاه‌های مختلف و اجرای وظایف تخصصی آن‌ها نظارت شود.

وی افزود: این مهم باهدف بررسی اقدامات و ارزیابی نحوه امدادرسانی اجرایی شده است.

سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد در خصوص تشکیل جلسه‌ای در این خصوص با مدیریت بحران استان گلستان، اظهار کرد: پیرو تصمیمات این جلسه مقرر شد دفتری در استانداری گلستان به استان خراسان رضوی تحویل شود تا نماینده‌های استان مستقرشده و بر اساس درخواست‎های ارائه‌شده، کمک‌های تخصصی اعزام و تحویل شود.

عزیزی ضمن اشاره به بازدید از مناطق مختلف شهر سیل‌زده آق‌قلا، خاطرنشان کرد: روز سه‌شنبه بیستم فروردین‌ماه هم جلسه‏‌ای با سپاه مرکز بسیج سازندگی برگزار می‎شود تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی درباره سفر تیم‌‎های دیگری از استان خراسان رضوی به استان گلستان، افزود: استاندار خراسان رضوی نیز به همراه تیم خود روز سه‌شنبه به گلستان سفر خواهد کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت امور توسط نیروهای اعزام‌شده قرار می‎گیرد. همچنین در صورت نیاز نیروهای کمکی از بخش‎های خدمات رسان شهرداری مشهد، در استان گلستان مستقر خواهند شد.

وی گفت: با تأکید شهردار مشهد در خصوص ارائه همکاری لازم و ارسال کمک‌های موردنیاز، شهرداری مشهد آمادگی خود را جهت ارائه کمک‌های تخصصی اعلام کرده است.