"شهروند" به دروس رسید

به گزارش قلم، مسعود سریع القلم در این مراسم که با حضور گرم و صمیمی اهالی این محله برگزار شد، با بیان اینکه این فروشگاه پس از نفت دومین فروشگاهی است که در منطقه 3 پایتخت آماده خدمات رسانی به شهروندان است، تصریح کرد: طرح توسعه فروشگاه های زنجیره ای شهروند برنامه ای است که در چشم انداز این مجموعه به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات در نظر گرفته شده است تا بخش بیشتری از شهروندان بتوانند ضمن دسترسی آسان از خدمات و کالاهای با کیفیت شهروند برخوردار شوند.

مدیر عامل شرکت شهروند با اشاره به فروش فوق العاده ویژه شهروند در آستانه سال جدید خاطر نشان کرد: فروشگاه شهروند دروس با دارا بودن بیش از 2800 بارکد کالا با تخفیفات ویژه تا سقف 60 درصد از امروز به شهروندان منطقه سه خدمات دهی دارد.

سریع القلم با تاکید بر لزوم رعایت استاندارهای لازم در توسعه و تجهیز فروشگاه های شهروند یادآور شد: فروشگاه شهروند دروس در مساحتی بالغ بر هزارو دویست متر مربع در دو طبقه  و مطابق با معیارهای روز در زمینه عرضه کالا و خدمات تجهیز شده است و امیدواریم همچنان بتوانیم گام های موثری در جهت ارتقاء رضایتمندی شهروندان برداریم.

اجرای برنامه های شاد همچون مراسم آتش بازی، حضور تن پوش های عروسکی، اجرای موسیقی، قرعه کشی لحظه ای، هدیه به ساکنان محله دروس و ... از دیگر بخش های اجرا شده در این مراسم بود.