مانور چهارشنبه‌سوری برگزار می‌شود
به گزارش قلم نیوز- "امیرعلی نعمت‌الهی" حمایت از شادابی مدارس و دانش‌آموزان را از برنامه‌های آموزش‌ و پرورش دانست و اظهار داشت: سالیان سال است که چهارشنبه‌سوری در کشور انجام می‌شود بنابراین از دانش‌آموزان می‌خواهم با همت و تدبیر به ما کمک کنند تا امسال چهارشنبه‌سوری بی‌خطری را برگزار کنیم. 

وی افزود: با شادابی و نشاط مدارس و دانش‌آموزان موافق هستیم اما با هر مساله‌ای که امنیت دانش‌آموزان را به خطر بیندازد مخالفیم، بنابراین از معلمان و مربیان میخواهیم که مراقب باشند در این روز برای دانش‌آموزان مشکلی پیش نیاید.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش درباره برگزاری زمان مانور چهارشنبه‌سوری، گفت: این مانور به‌صورت نمادین با حضور وزیر آموزش‌وپرورش در نیمه هفته آینده در یکی از مدارس با کمک دستگاه‌های مسئول برگزار خواهد شد

فعالان فضای مجازی هشدارهای لازم را با دانش‌آموزان مطرح کنند

وی خاطرنشان کرد: البته چهارشنبه‌سوری طبیعتاً، شب هنگام و خارج از وقت فعالیت مدارس برگزار می‌شود، از همین رو نقش خانواده‌ها و رسانه‌ها بسیار متمایز است، به‌ویژه از فعالان فضای مجازی می‌خواهم هشدارهای لازم را با دانش‌آموزان فهیم و پرشورمان مطرح کنند.

نعمت‌الهی درباره فعالیت مدارس در اسفندماه امسال نیز، گفت: بر اساس اعلام وزیر آموزش‌وپرورش و آخرین تصمیم، مدارس تا پایان سال و روز کاری (28 اسفندماه) بازخواهند بود.