شهردار منطقه 10 پایتخت منصوب شد

به گزارش قلم نیوز- "شاپور رستمی" در جمع شهردار، معاونین و مدیران منطقه 10 با اشاره به تلاش برای اثرگذاری و اجرای بهینه وظایف محوله، گفت: هدف در هر جایگاهی خدمت است و مسئولیت بار سنگینی بر دوش ماست که می بایست پاسخگو باشیم.

وی تلاش برای خدمت رسانی بهینه به این مردم لایق و جلب رضایت آنان را از اصلی ترین وظایف دانست.

رستمی منطقه 10 را با توجه به بافت فرسوده و ناپایدار، نیازمند کار و تلاش به همراه جدیت و پیگیری برشمرد و حرکت برنامه محور با تیم همراه و همکار را از اصول لازم عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره در پیش رو بودن نوروز، خواستار پیگیری شبانه روزی مسائل و مشکلات شد و اظهار امیدواری کرد با مدیریت خوب شهردار جدید منطقه و اجرای اقدامات مناسب، شاهد آلایش منطقه ای در خور و شأن پایتخت باشیم.

دست به دست هم برای حل مشکلات و اصلاح کاستی ها در عرصه های مختلف تلاش می کنیم

در این مراسم "حسین بحیرایی" شهردار جدید منطقه 10 ضمن تبریک ولادت اسوه زنان و بانوان عالم حضرت فاطمه سلام الله علیها، تعامل و همکاری سازنده و موثر با معاونین، مدیران و شورایاران را گامی به سوی تحقق شعار شهردار پایتخت "تهران شهری برای همه" برشمرد و گفت: در این راستا آماده سازی زیرساخت ها و شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل موجود و نقاط قوت و رفع نقاط ضعف با تعامل سازنده از اهمیت به سزایی برخورار است.

وی افزود: تمام تلاش مان جلب رضایت شهروندان و به تبع آن کسب رضایت خداوند متعال است و می بایست دست به دست هم برای حل مشکلات و رفع کاستی ها در عرصه های مختلف به ویژه موضوعات اجتماعی و فرهنگی کمک کنیم و منطقه را با اصلاح زیرساخت ها برای معلولین، کم توانان و کهنسالان قابل دسترس و آماده کنیم.

شایان ذکر است، در خاتمه این مراسم حسین بحیرایی به سمت شهردار منطقه 10 منصوب شدو حکم سهیلا صادق زاده شهردار پیشین منطقه نیز به عنوان عضو هیات مدیره سازمان نوسازی به وی اعطا شد.