کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال تیم شهرداری گرگان را نقره داغ کرد
کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال تیم شهرداری گرگان را نقره داغ کرد

به گزارش سه شنبه شب از اداره کل ورزش و جوانان گلستان، بازی شب گذشته تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان در حالی که شش دقیقه و 29 ثانیه به پایان دیدار باقی مانده بود و دو تیم در نتیجه 70 با یکدیگر مساوی بودند، برخی حواشی و اعتراضات بخشی از تماشاگران باعث شد ناظر فدراسیون به مدت 15 دقیقه بازی را متوقف کرد.
این مسائل باعث شد کمیته فنی انضباطی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال امروز تیم شهرداری گرگان را تا پایان مسابقات لیگ برتر از حضور تماشاچیان در مسابقات خانگی و غیر خانگی بطور مطلق محروم کند بطوری که تیم های میزبان نیز حق پذیرش تماشاچیان گرگان را نخواهند داشت. 
دیدار تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان پس از وقفه چند دقیقه ای ادامه یافت و در نهایت با نتیجه 79 بر 74 به سود تیم مهمان (آبادان) به پایان رسید.
در همین پیوند مدیرکل ورزش و جوانان گلستان صبح امروز گفته بود: فقدان مدیریت صحیح دیدار تیم های بسکتبال گرگان و آبادان از سوی ناظر فدراسیون باعث به وجود آمدن مسائل حاشیه ای شد و از ناظرانی که عمری را در ورزش سپری کرده اند انتظار بیشتری می رفت. 
بهمن طیبی اظهار کرد: تماشاگران و بینندگان تلویزیونی بازی این دو تیم مشاهده کردند که ناتوانی ناظر در مدیریت باعث شد تا تیم شهرداری درحالی که بازی را در دست داشت، بعد از وقفه 15 دقیقه ای نتیجه را واگذار کند و باعث ناراحتی تماشاگران شود. 
وی با بیان اینکه ناظر باید مدیریت بر اجرای قوانین داشته باشد، تاکید کرد: توقف بازی از سوی ناظر باعث شد که تیم شهرداری گرگان نتواند به پیروزی در این بازی برسد. 
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: بدون شک هر آنچه در حوزه اختیارات من باشد پیگیری خواهم کرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی از سوی ناظرین در بازی ها نباشیم. 
طیبی اظهار امیدواری کرد که فدراسیون این بازی را بازبینی کند و برای دیدارهای بعد از ناظرانی با مدیریت بهتر استفاده کند تا تماشاگران با روحیه نامناسبی به خانه ‎های خود باز نگردند. 
در خور یادآوری است اگرچه گلستان در برخی رشته های ورزشی مدعی کشوری محسوب می شود اما رشته بسکتبال ورزش اول شهرستان گرگان مرکز این استان شمالی محسوب می شود.