هاشمی مطرح کرد؛
جفا است که شاهد قصور و تقصیر مسئولان در دهه پنجم انقلاب باشیم/ بایستی برای تحقق مطالبات مردم برنامه ریزی کنیم

به گزارش قلم نیوز- "محسن هاشمی" در ابتدای یکصد و بیست و سومین جلسه شورا با تبریک آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی حماسه روز گذشته مردم سرافراز ایران را نشانه افزایش قدرت ملی و تقویت وحدت و همدلی برشمرد و اظهار داشت:مردم نشان دادند که کاستی ها و نواقص عملکرد مسئولان، موجب تردید و سستی آنان در دفاع از انقلاب و ایران اسلامی نمی شود.

 رییس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: حماسه حضور مردم در آیین چهلمین سالگرد انقلاب، دو پیام مهم داشت، پیام نخست خطاب به دشمنان خارجی و دولت های مداخله گر و بیگانه بود که با وجود این ملت، رویایی فروپاشی انقلاب اسلامی تعبیر نشدنی است و پیام دوم خطاب به مسئولین جمهوری اسلامی و مدیران کشور بود که این مردم انتظار تحول در نظام خدمت رسانی و افزایش کارایی نظام جمهوری اسلامی را دارند و پیام شکوه همراه با شکوه مردم باید شنیده شود.

 

هاشمی با اشاره به حضور و همراهی باشکوه مردم در جشن انقلاب، بیان کرد: جفای افزونتری خواهد بود که با وجود این ملت شریف و فداکار، بازهم شاهد قصور و تقصیر مسئولان در دهه پنجم انقلاب باشیم.

 

وی افزود: مدیریت شهری نیز بعنوان یکی از دستگاه های موثر در رضایتمندی شهروندان از این قاعده مستثنی نیست، افزایش اثربخشی و کارامدی مدیریت شهری، کاهش رانت و تبعیض و بهبود سطح خدمت رسانی مطالبات به حق مردم از ماست و بایستی برای تحقق این مطالبات برنامه ریزی و توجه لازم را متمرکز کنیم.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد تا در دهه پنجم انقلاب، لایق الطاف الهی و حمایت ملت ایران باشیم.


منبع: سایت شورای شهر تهران