وزیر ارتباطات از نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در سمنان بازدید کرد
به گزارش قلم نیوز- "محمدجواد آذری‌جهرمی" که به منظور افتتاح برخی پروژه‌های دهه فجر به استان سمنان سفر کرده است شامگاه گذشته از نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب در سمنان بازدید کرد.

آذری جهرمی که برای سفر 2 روزه وارد سمنان شد در بدو ورود مورد استقبال رسمی استاندار سمنان قرار گرفت و پس آن از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب دیدن کرد.

در این نمایشگاه که دارای غرفه‌های متعددی است دستگاه‌های اجرایی استان سمنان توانمندی‌های خود را و همچنین دستاوردهای 40 ساله انقلاب در این دستگاه را در معرض نمایش گذاشتند.

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در 40 سالگی آن یکی از موضوعاتی است که در این نمایشگاه بارز است و همزمان با آغاز دهه فجر و 40 سالگی انقلاب در معرض دید مردم قرار داده شده است.

فرماندار سمنان که پیش از این از سفر وزیر ارتباطات به سمنان برای افتتاح و بهره‌برداری از 98 پروژه عمرانی خبر داده بود در حاشیه بازدید آذری جهرمی از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب گفت: نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب دارای 20  غرفه برای نمایش دستاوردهای استان در انقلاب اسلامی است.

"عباس دانایی" از برپایی 2 نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های استان سمنان به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های مهم مرکز استان در ایام الله دهه فجر نام برد و گفت: علاوه بر این نمایشگاهی با بیش از 110 غرفه، تولیدات واحدهای تولیدی استان را با تخفیف بیش از 40 درصدی ارائه می‌کنند.

وی درباره نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی، بیان کرد: این نمایشگاه از پانزدهم بهمن‌ماه دایر شده و تا نوزدهم بهمن‌ماه در سمنان ادامه دارد.

گفتنی است، در این نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، تولیدی، کشاورزی، صنایع‌‌دستی و  استان سمنان در معرض نمایش گذاشته شده است.

منبع: تسنیم