کد خبر: ۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: از زمانیکه به مجموعه جدید آمدم فرصت دادن به جوانان را به عنوان یک اولویت مد نظر قرار داده و تلاش می کنم معاونین و مدیران جوان را به کارگیری کنم.

به گزارش قلم نیوز- "محمد شریعتمداری" بعد از ظهر امروز (شنبه) در جلسه کارگروه اشتغال استان فارس، اظهار داشت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) به جوانان اعتماد داشتند و پست های مختلف را در اختیار جوانان گذاشتند اما امروز متاسفانه چنین نیست.

وی ادامه داد: امروز اعتماد به جوانان کمتر شده در حالیکه احترام به پیشکسوت لازم است اما باید جوانان را وارد کار و به خصوص مباحث مربوط به اشتغال کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یادآور شد: از زمانیکه به مجموعه جدید آمدم فرصت دادن به جوانان را به عنوان یک اولویت مد نظر قرار داده و تلاش می کنم معاونین و مدیران جوان را به کارگیری کنم.

شریعتمداری با اشاره به اینکه هیچگونه تعصب جنسیتی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نداریم، تاکید کرد: بانوان نیز جایگاه مخصوص به خود دارند که در این راستا باید از توانایی آنها نیز در پست های مختلف استفاده شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استان فارس دارای ظرفیت های فراوانی است، گفت: ظرفیت های اشتغالزا در استان فارس فراوان است اما باید انها را شناسایی و اگر برای استفاده از انها مشکلی وجود داد به فکر رفع مشکلات باشیم.

شریعتمداری تاکید کرد: طی هماهنگی های انجام شده در بحث ایجاد اشتغال و تسهیلات اختیارات به استان فارس داده شده و مدیران می توانند از این اختیارات به خوبی استفاده کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: