کد خبر: ۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
پس از بروز مشکل برای ادامه پروازهای هواپیمایی ماهان به فرودگاه های آلمان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) اعلام کرد که محدودیتی برای ورود به اروپا ندارد.

«فرزانه شرف بافی» در حاشیه «چهارمین نمایشگاه بین المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته» در جمع خبرنگاران افزود: هواپیماهای این شرکت از ابتدا نیز هیچ محدودیتی برای پرواز به فرودگاه های اروپایی نداشتند.

وی با اشاره به ایجاد کانال مالی ایران و اتحادیه اروپا اظهار داشت: انتظار داریم با ایجاد این کانال مالی در تامین هواپیما و قطعات یدکی آن مشکلی نداشته باشیم و این کانال مالی بتواند کارها را در این زمینه تسهیل کند.

شرف بافی درباره هواپیماهای ای.تی.آر اظهار داشت: برای خرید هواپیماهای ای.تی.آر مجوز اوفکت( اداره خزانه داری آمریکا) لازم است و شرکت ای.تی.آر دوباره برای تحویل هواپیمای های باقی مانده از اوفکت درخواست کرده و باید منتظر ماند تا آنها به این درخواست پاسخ دهند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص فروش بلیت چارتری توسط ایران ایر بیان کرد: ایران ایر در گذشته نیز چندان روی سیستم فروش چارتری کار نمی کرد و بیشتر فروش بلیت ایران ایر از طریق شبکه فروش این شرکت انجام می شود.

منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: