کد خبر: ۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
رییس پلیس تهران از دستگیری یک گروه از سارقان مسلح با ۳۰۰ فقره جرم، خبر داد.

به گزارش قلم نیوز- سردار "حسین رحیمی" در این خصوص، اظهار داشت: به لطف خدا و با اشراف بسیار عالی که پلیس امروز به خصوص روی مضامین خشن و افرادی که اقدام به جرائم مسلحانه می‌کنند در تهران بزرگ پیدا کرده است و یک نمونه از این موفقیت‌ها دستگیری گروه خشن نیست که تقریباً یک سالی است که در  جرائم خشن فعال بوده و بیش از ۳۰۰ فقره جرم را در پرونده خود ثبت کرده بودند.

 وی افزود: در بازجویی هایی که از این افراد انجام داده‌ایم مشخص شد این افراد تمامی سرقت های خود از اسلحه استفاده می کردند.

سردار رحیمی اضافه کرد: چندی پیش وقتی یکی از اعضای این باند در حال سرقت از دو منزل بود  ماموران ما دست به کار و در جریان درگیری مسلحانه  داشتند یکی از ماموران ما مجروح می شود. این متهم به بیمارستان منتقل می شود که اعضای باند برای فراری دادن او عملیات خشنی را انجام دادند.

وی در ادامه، افزود: از نهم ابان ماه که  این افراد در  بیمارستان امام خمینی رعب و وحشت ایجاد کردند تا یکی از اعضای باند خود را آزاد کنند پلیس به صورت ویژه کار خود را آغاز کرده بود و در چند مورد با  اعضای باند درگیر شدیم آن هم در نقاط مختلف تهران کرج استان لرستان و استان البرز.

وی گفت: بالاخره با اقدامات عملیاتی پلیس ساعت ۳ بامداد روز جمعه دوازدهم بهمن ماه ۹۷ در یک عملیات بسیار پیچیده در حالیکه در یک ویلا با ۵ زن دیگر بودند دستگیر شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: