کد خبر: ۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
ابتکار مطرح کرد؛
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، گفت: یکی از شاخص‌های مهم، توسعه آموزش و پرورش است که موجب شده توسعه انسانی ایران به خوبی انجام شود و امیدواریم شاخص‌های کیفیت‌زندگی محیط زیست و سلامت بیش از پیش بهبود یابد.
به گزارش قلم نیوز- "معصومه ابتکار" صبح امروز (شنبه) در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبستان پسرانه شهید باهنر عسلویه با تبریک دهه مبارک، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای مهمی داشته است که یکی از این دستاوردها در حوزه آموزش و پرورش بوده است.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌های مهم، توسعه آموزش و پرورش است که موجب شده توسعه انسانی ایران به خوبی انجام شود و امیدواریم شاخص‌های کیفیت‌زندگی محیط زیست و سلامت بیش از پیش بهبود یابد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به بهبود وضعیت سواد آموزی و آموزش دوره ابتدایی، بیان کرد: از نظر شاخص‌های آموزشی و دسترسی به آموزش نسبت به ابتدای انقلاب بیشترین رشد را داشته‌ایم و دختران رشد بیشتری داشته‌اند.

وی خطاب به دانش‌آموزان، گفت: در زمان پیروزی انقلاب مردم یک شاه ستمکار را کنار زدند، امام آمد و جمهوری اسلامی به پیروزی رسید و امروز شما می‌توانید در تعیین سرنوشت خود سهیم باشید.

ابتکار تصریح کرد: انقلاب این امکان را برای شما به وجود آورده است که برای تعیین حق سرنوشت و آینده خود در انتخابات شرکت کنید و رای دهید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: