کد خبر: ۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
وزیر نیرو مطرح کرد؛
وزیر نیرو، گفت: در زمینه تأمین برق مشکلی نداریم و در تلاش برای احداث نیروگاه‎ها برای صادرات برق به کشورهای همسایه هستیم.

به گزارش قلم نیوز- "رضا اردکانیان" در مراسم افتتاح  پروژه آبرسانی روستایی شهدای فخرآباد بجستان، اظهار کرد: مسئولان باید برای ایجاد رضایتمندی در مردم در خدمت‌رسانی  با هم رقابت کنند تا مشکلات به سرعت حل شود. 

وی افزود: تلاش ما این است که هر چه زودتر خدماتی با کیفیت به همه مردم عرضه شود تا آسایش و رفاه عمومی در شهرها و روستاها فراهم شود و در این راستا ایجاد شبکه های آب آشامیدنی بهداشتی در روستاها دنبال می شود. 

وزیر نیرو تصریح کرد: در ابتدای انقلاب تنها  ۱۲ درصد جمعیت روستاهای کشور از نعمت آب آشامیدنی برخوردار بود ولی امروز ۷۵ درصد جمعیت روستاها از شبکه‌های بهداشتی آب آشامیدنی برخوردار شده است. 

وی بیان کرد: پیش از انقلاب تنها در یک نقطه محدودی از کشور شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب داشتیم ولی امروز نزدیک به ۵۰ درصد جمعیت کشور، تحت پوشش شبکه‌های جمع‌آوری، هدایت و تصفیه فاضلاب است. 

اردکانیان با اشاره به اینکه خوشبختانه در زمینه تامین برق هم مشکلی نداریم، گفت: در تلاش برای احداث نیروگاه‎ها برای صادرات برق به کشورهای همسایه هستیم.

وزیر نیرو بیان کرد: در راستای ایجاد امنیت غذایی کشور استفاده از تجربه کشاورزان، مصرف بهتر و مناسب‌تر آب، مرمت قنوات، انتخاب کشت‌های مناسب و روش‌های بهینه آبیاری را در دستور کار قرار داده ایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: