کد خبر: ۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
استاندار تهران، مطرح کرد؛
استاندار تهران، گفت: بیش از یک هزار و ۱۱۳ پروژه در دهه فجر در استان تهران با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش قلم نیوز- "انوشیروان محسنی بندپی" صبح امروز (چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان تهران طی سخنانی، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی خون شهدا و رهبری های امام و مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی به بالندگی رسید و در چهل سالگی انقلاب علیرغم همه رفتارهای خصمانه دشمنان توفیقات خوبی حاصل شد.

وی با بیان این که دشمن در حال تبلیغ برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است، گفت: در همه این سال ها ایران کشوری متعهد به قوانین و حقوق بین الملل بوده و تحریم و فشار اقتصادی همراه با پمپاژ روحیه ناامیدی از نقشه های دشمن است.

استاندار تهران، افزود: امروز در ابعاد تولید علم در رتبه های بالا در سطح منطقه هستیم و این جای افتخار دارد.

محسنی بندپی سپس به تشریح ویژگی های استان تهران پرداخت و گفت: استان تهران دارای ویژگی های خاصی است که البته مورد تاکید رئیس جمهور است و تدوین اسنادی مثل سند توسعه استان،  سند آمایش استان،  سند کاهش آسیب های اجتماعی و سند بودجه ریزی عملیاتی از جمله مهمترین اقداماتی است که در استان تهران پیگیری می کنیم.

استاندار تهران استقرار سامانه نظارتی در این استان را از مهم ترین مباحث دانست و بیان کرد: باید اقدامات انجام شده در استان تهران رصد شود و مسئولین نیز گوش شنوا برای رفع مشکلات داشته باشند، که این سامانه می تواند، مدیریت امور و شفاف سازی اقدامات در ابعاد مختلف را تسهیل کند.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۱۱۳ پروژه در دهه فجر در استان تهران با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید، گفت: نزدیک به ۵ هزار واحد مسکونی هم زمان با ایام دهه فجر در شهرستان پردیس به متقاضیان تحویل می شود.

نماینده عالی دولت در استان تهران همچنین، افزود: سالانه ۲۰ درصد به جمعیت دانش آموزی در استان تهران افزوده می شود و باید به فکر برنامه ریزی برای توسعه فضاهای آموزشی باشیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: