کد خبر: ۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: تلاش می‌کنیم از نزدیک با مشکلات مهم استان آذربایجان شرقی آشنا شده و برای تامین اعتبار لازم آن از طریق مجلس در بودجه 98 اقدام کنیم.

به گزارش قلم نیوز- "علی لاریجانی" در فرودگاه تبریز و بدو ورود به آذربایجان شرقی با اشاره به سفر دو روزه خود به این استان، اظهارداشت: هدف ما از این سفر عرض سلامی ‌به مردم آذربایجان شرقی و حضور در جمع مردم شریف و غیور این استان است.

وی با اشاره به سفر خود به بستان‌آباد، سراب و میانه برای بازدید، کلنگ‌زنی و افتتاح تعدادی از پروژه‌های عمرانی آذربایجان شرقی، گفت: در مورد تسریع در پروژه‌هایی که نیاز به سرعت دهی دارند، تصمیم‌گیری می‌کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون فصل تنظیم بودجه در مجلس است، ابراز داشت: تلاش می‌کنیم از نزدیک با مشکلات مهم این استان آشنا شده و برای تامین اعتبار لازم آن از طریق مجلس در بودجه 98 اقدام کنیم.

گفتنی است، لاریجانی ابتدا با حضور در شهرستان بستان‌آباد، راه آهن بستان‌آباد به سراب را برای اتصال به اردبیل کلنگ‌زنی می‌کند و سپس ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا در جمع مردم این شهرستان سخنرانی می‌کند.

پس از بستان آباد، لاریجانی با حضور در شهرستان سراب، از روند 25 ساله کارخانه نفلین سینیت بازدید کرده و ضمن افتتاح ایستگاه برق فشار قوی این مجموعه، موافقتنامه اجرایی کارخانه تولید آلومینا را امضا می‌کند.

دیدار با خانواده شهدا و حضور در جمع مردم دیگر برنامه رئیس مجلس در سراب است

در آخرین برنامه روز نخست، لاریجانی با فعالان اقتصادی استان در تبریز جلسه هم اندیشی خواهد داشت.

فردا هم لاریجانی با حضور در میانه، ضمن افتتاح یک مدرسه، در کنگره ملی شهدای زینبیه و ثارالله که شهدای بمباران مدرسه دخترانه توسط رژیم بعث است، شرکت خواهد کرد.

پس از میانه، لاریجانی تبریز را به مقصد تهران ترک می‌کند.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: