کد خبر: ۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
وزیر دفاع:
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: وزارت دفاع برای پشتیبانی از صنعت خودروسازی کشور وارد میدان شده و با بررسی‌های انجام شده متوجه شد که می‌تواند این صنعت را برای رسیدن به استقلال کمک کند.

به گزارش قلم نیوز- امیر سرتیپ "امیر حاتمی" در جلسه شورای اداری استان با بیان این که در ادبیات نظامی‌ها تلاش برای توسعه بیش از پیش به معنی جهاد است، اظهار کرد: مردم استان یزد به واسطه دستاوردهای مختلف همیشه در حال جهاد و ایثار هستند.

وی با بیان اینکه سربازان جمهوری اسلامی ایران فدایی تمام ملت ایران هستند، افزود: ملت ایران بدانند هر جای جهان هر ایرانی دچار مخاطره شود، سربازان جان بر کف نیروهای مسلح آماده تأمین امنیت برای آنها بوده و هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این که ورود به دهه پنجم انقلاب از جمله مهمترین رویدادهای سیاسی ایران اسلامی است، گفت: ما با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی انقلاب کردیم و مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی همین است.

حاتمی خروج از استبداد و حاکم شدن مردم سالاری دینی را از جمله اهداف انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: توطئه دشمنان با نظام اسلامی ایران برای مقابله با استقلال ملت است.

وزیر دفاع در ادامه با اشاره به ضرورت دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی به مقوله مقابله با داعش اشاره کرد و گفت: با توجه به این که داعش به دنبال تعرض به دین و خاک ایران اسلامی بود، جنگ با تکفیری‌ها در سوریه در حقیقت اقدامات جبهه مقاومت در بیرون مرزهای ایران است.

وی با بیان این که امروز ایران دارای قدرت دفاعی راهبردی است، تأکید کرد: ایران امروز دارای عقبه راهبردی، نیروهای مسلح قدرتمند، رهبری حکیم، مردم حامی و مسئولان بصیر است.

حاتمی قدرت دفاعی ایران را داشته‌ای عظیم و یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: امروز در ۷۵۱ محصول تمام نیاز نیروهای مسلح را تأمین می‌کنیم.

وی با بیان این که دستاوردهای نیروهای مسلح می‌تواند نقش الگویی برای توسعه در بخش‌های مختلف کشور باشد، گفت: وزارت دفاع برای پشتیبانی از صنعت خودروسازی کشور وارد میدان شده و با بررسی‌های انجام شده متوجه شد که می‌تواند این صنعت را برای رسیدن به استقلال کمک کند.

وزیر دفاع مستحکم کردن کشور را رمز عبور از تحریم‌ها دانست و تأکید کرد: مهم است که مسئولان با تمام قوا نگاه را از بیرون بریده و با تمرکز به داخل استقلال بیش از پیش کشور را رقم بزنند.

این مسئول در پایان سخنان خود با بیان این که بالاترین کمک صندوق توسعه ملی به بحث آب شده است، گفت: عزم دولت برای ساماندهی معضلات آب جدی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: