کد خبر: ۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
رییس موسسه عالی پژوهش سازمان تامین اجتماعی کشور، گفت: سازمان تأمین اجتماعی در کشور ۳۰ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۰۰ مرکز درمانگاهی تامین اجتماعی دایر هستند و این سازمان در مجموع ۶۰ هزار نفر پرسنل دارد.

به گزارش قلم نیوز- "شهرام غفاری" امروز (دوشنبه) در همایش ملی توسعه سیاست های گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اراک، اظهار داشت: برای آنکه کشور بتواند به توسعه دست پیدا کند، باید گفتمان و تعامل بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد این مهم یکی از مسائل مورد تاکید دین اسلام نیز هست.

رئیس موسسه عالی پژوهش سازمان تامین اجتماعی کشور، افزود: گفتمان و تعامل به عنوان یک اصل و محور در امور بایستی مدنظر قرار گیرد و اگر این مهم محقق شود، بخش زیادی از مشکلات رفع خواهد شد و دستیابی به توسعه تسهیل می‌ گردد.

وی بیان کرد: در گفتمان باید تعامل مطلوب و هم اندیشی اثربخش و برمبنای اصول مدنظر قرار گرفته و نسبت موضوع شناخت داشته باشیم، به علاوه بایستی دستیابی به یک گفتمان مشترک را دنبال کنیم.

رئیس موسسه عالی پژوهش سازمان تامین اجتماعی کشور، توضیح داد: این سیستم و فرهنگی است که در کشورهای توسعه یافته توانسته در امور بسیار موثر باشد، پس باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم به ساماندهی و مدیریت مطلوب در امور مختلف حوزه های اجتماعی، اقتصادی و... دست پیدا کنیم.

غفاری عنوان کرد: در امور باید به نحوی عمل شود که از بروز مشکلات پیشگیری کنیم و برای این مهم برنامه ریزی داشته باشیم نه اینکه پس از بروز مشکل، مجبور شویم به دنبال چاره اندیشی باشیم، اگر اینگونه عمل کنیم می توانیم در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بگیریم.

رئیس موسسه عالی پژوهش سازمان تامین اجتماعی کشور، افزود: در سازمان تامین اجتماعی نیز این مهم با جدیت دنبال می‌شود و تشکیل معاونت فرهنگی این سازمان نیز در همین راستا است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فعالیت سازمان تامین اجتماعی، بیان کرد: در حال حاضر ۴۰ میلیون نفر در سطح کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و این سازمان ماهیانه پنج هزار میلیارد تومان مستمری به مستمری بگیران خود پرداخت می کند.

رییس موسسه عالی پژوهش سازمان تامین اجتماعی کشور، اضافه کرد: هم اکنون در کشور ۳۰ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۰۰ مرکز درمانگاهی تامین اجتماعی دایر هستند و این سازمان در مجموع ۶۰ هزار نفر پرسنل دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: