کد خبر: ۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی دبیر هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر را منصوب کرد.

به گزارش قلم نیوز- "سید محمدمجتبی حسینی" معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی "صدیقه پاک‌بین" را به سمت دبیر هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر منصوب کرد.

در حکم صادر شده از سوی سید محمد مجتبی حسینی آمده است:

بنا به پیشنهاد دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس و رییس هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس ایرانی اسلامی و با توجه به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی و به موجب این حکم به عنوان دبیر هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر منصوب می شوید.

با عنایت به ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود مرتبط و اهمیت به کارگیری توان هنرمندان طراح کارشناسان ، متخصصان، انجمن‌ها، نهادها، دستگاه‌های اجرایی، موسسات و تولیدکنندگان در زمینه‌های مختلف و به ویژه آمیختن هنر ارزشمند طراحی لباس و اندیشه‌های دینی و ایجاد زمینه مناسب برای طراحی و تولید آثار منطبق با ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی و فرهنگی و دینی از طریق برگزاری هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر، لازم است اقدام مقتضی از طریق برپایی نشست‌ها، جمع‌آوری سوابق و اطلاعات ، اخذ نظرات، انطباق با مقررات و ضوابط و برنامه‌ریزی اجرایی امور معمول داشته و نتایج را به طور مستمر ارائه فرمایید.

صدیقه پاک‌بین طراح لباس و پژوهشگر لباس اقوام، عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا(س) است و سابقه دبیری هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر را نیز در کارنامه دارد. همچنین در کارنامه کاری او تالیفکتابهایی چون «اصول طراحى لباس»، «طراحى الگو» و «ترجمه و تدوین سایزبندى پوشاک بانوان» و انجام پژوهشهایی چون لباس آتش‏نشانان وزارت کشور، لباس بسیج دانش‌‏آموزى در ایران، لباس دانش‌‏آموختگان براى وزارت علوم، لباس دانش‌‏آموختگان براى دانشگاه شهید بهشتى، لباس سازمان بحران‏هاى شهرى و... است.

گفتنی است، هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، با شعار "خوشا مکران و نقش بی مثالش"؛ ٢٦بهمن تا 2 اسفند 97 از ساعت ١ صبح تا ٨ شب در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: