کد خبر: ۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
سیستم پیاده‌نظام ترکیبی مدولار خزنده (THeMIS)، یک وسیله بدون سرنشین زمینی کوچک است که تنها 6 تا 8 پا طول دارد. این وسیله جنگی توسط پیمانکار دفاعی استونیایی، Milrem، با همکاری کالج دفاع ملی استونی، ساخته شده است.

یک روبات تغییر شکل دهنده در حال رونمایی در نمایش هوایی سنگاپور، می‌تواند آینده جنگ‌های زمینی را شکل دهد. با توانایی انجام انواع ماموریت، روبات THeMIS، یا چیزی که خیلی شبیه آن باشد، می‌تواند بازیگر اصلی میدان جنگ‌های آینده باشد.

این روبات یک ابزار جنگی خارق‌العاده است

سیستم پیاده‌نظام ترکیبی مدولار خزنده (THeMIS)، یک وسیله بدون سرنشین زمینی کوچک است که تنها 6 تا 8 پا طول دارد. این وسیله جنگی توسط پیمانکار دفاعی استونیایی،Milrem، با همکاری کالج دفاع ملی استونی، ساخته شده است.

THeMIS می‌تواند از راه دور کنترل یا بطور خودکار کار کند و به سرعت 21 مایل بر ساعت برسد. این روبات استونیایی با باتری داخلی خود تا 8 ساعت حرکت و تا 1500 پوند بار را حمل می‌کند. بسته به قدرت این روبات که شامل یک موتور دیزلی و یک جنراتور الکتریکی است، کار شما برای تعمیر و نگهداری از این روبات آسان است.

اما چیزی که واقعا هوشمندانه در این روبات استونیایی وجود دارد، تخت صافی بین دو زنجیر آن است که استفاده‌های زیادی دارد. نسخه ارتشی این روبات، ADDER نامیده می‌شود که با کمک پیمانکار دفاعی سنگاپور، ST Kinetics، ساخته شده است و توانایی حمل یک سیستم سلاحی از راه دور شامل یک تفنگ ماشینی 7.62 میلی‌متری یا تعدادی راکت ضد تانک را دارد. Milrem می‌گوید این وسیله می‌تواند نقش یک پشتیبان جنگی یا تدارکات را بازی کند، مهمات و ملزومات نظامیان در خط جبهه را حمل کند، بجنگد، مین‌ها را پاکسازی کند، مجروحان را تخلیه کند، سلاح‌های هسته‌ای، شیمیایی و بیولوژیکی را تشخیص دهد و به عنوان یک وسیله ارتباطی مورداستفاده قرار گیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: