کد خبر: ۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
وزیر ورزش و جوانان:
وزیر ورزش و جوانان، گفت: حدود یک سال و نیم قبل با جمعی از روسای فدراسیون‌ها به خوزستان آمدیم تا به همه رشته‌های ورزشی کمک‌ و مشکلات را حل کنیم زیرا در خوزستان ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی وجود دارد.
به گزارش قلم نیوز- "مسعود سلطانی‌فر" در حاشیه سفر به شادگان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان، کمک‌های مسئولان استان و با استفاده از منابع ملی در این سفر تعدادی پروژه در شادگان، اهواز، دزفول و اندیمشک افتتاح می‌شود. 

وزیر ورزش و جوانان، گفت: در فاصله دو سفری که به خوزستان داشتم، استخر شادگان آماده و امروز افتتاح شد همچنین در این استان چندین پروژه دیگر شامل زمین چمن و چند سالن روستایی در حال احداث بوده که تقریباً آماده بهره برداری هستند. 

سلطانی‌فر با بیان اینکه در اهواز، دزفول و اندیمشک نیز چند پروژه برای افتتاح داریم، افزود: علاوه بر افتتاح این چند پروژه فردا در مراسم افتتاحیه مسابقات کشتی جام تختی که در اندیمشک برگزار می شود، شرکت خواهیم کرد. 

وی بیان کرد: حدود یک سال و نیم قبل با جمعی از روسای فدراسیون‌ها به خوزستان آمدیم تا به همه رشته‌های ورزشی کمک‌ و مشکلات را حل کنیم زیرا در خوزستان ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان، افزود: در گذشته ورزش خوزستان در بسیاری از رشته‌ها سرآمد بود و همیشه قهرمانانی داشت که در رویدادهای ملی سرآمد بودند، بعد از جنگ نیز زمینه‌های خوبی در این استان فراهم و کارهای خوبی از سوی دولت انجام شد.

وی ادامه داد: به طور مثال استادیوم‌ها، زمین‌های چمن مصنوعی و روستایی و سالن‌های سرپوشیده از جمله پروژه‌هایی هستند که احداث شده‌اند.

سلطانی‌فر ادامه داد: با شور و شعفی که در استان و جوانان می‌بینیم، فکر می‌کنیم که توجیه سرمایه‌گذاری در این استان بسیار بالا است بنابراین امیدوارم با منابعی که در اختیار داریم باز هم در جهت توسعه امکانات و کمک به مردم تلاش کنیم.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: