کد خبر: ۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: این سازمان با هماهنگی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مسکن‌های مهر فاقد متقاضی در سراسر کشور را به مددجویان این کمیته واگذار می‌کند.
به گزارش قلم نیوز- "علی نبیان" در نشستی که در خصوص چالش‌ها و مشکلات مسکن مهر با قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، معاون کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در امور تامین مسکن و نمایندگان شرکت عمران شهرهای جدید داشت، اتمام پروژه‌های مسکن مهر را مهمترین اولویت دولت دوازدهم در حوزه راه و شهرسازی عنوان کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی، بیان کرد: در این نشست مشترک، مشکلات و چالش‌های پروژه‌های مسکن مهر و انتقال واحدهای فاقد متقاضی به کمیته امداد مورد بررسی قرار گرفت و کمیته امداد امام‌خمینی (ره) موظف شد لیست پروژه‌های مورد نظر خود را از میان واحدهای فاقد متقاضی در استان‌های کشور به وزارت راه و شهرسازی اعلام کند تا پس از آن بتوانیم قیمت هر پروژه را برای آنها معین کنیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های فاقد متقاضی مسکن مهر، با چالش‌هایی رو به رو هستند که برخی از آنها در سطح ملی و برخی استانی است، افزود: در این جلسه همچنین مقرر شد چالش‌های ملی این پروژه‌ها را در روزهای آتی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی برطرف کنیم و پس از آن طی جلساتی با مدیران استان‌ها به رفع سایر مشکلات این پروژه‌ها بپردازیم.

وی در خصوص توافق با کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در واگذاری این واحدها به مددجویان ابراز امیدواری کرد: سازمان ملی زمین و مسکن با این توافق بتواند گامی در رفع مشکل مسکن خانوارهای کمتر برخوردار بردارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: