کد خبر: ۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی؛
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: رفع مشکلات کارگری در برنامه ششم توسعه مد نظر مجلس قرار دارد که به طور حتم تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست.
به گزارش قلم نیوز- "سلمان خدادادی" پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه بازدید از مجموعه شیرین دارو در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دولت تا پایان سال جاری یک مرتبه دیگر بسته حمایتی را ارائه خواهد داد.

وی ادامه داد: در مرتبه اول مشکلاتی مربوط به عدم مشخص شدن کامل جامعه هدف وجود داشت که در این خصوص جلسات مختلفی برگزار شده و به زودی این مشکلات برطرف می شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی توجه ویژه ای به بازنشستگان دارد، گفت: طبق مصوبه موجود تمامی خدماتی که به کارمندان ارائه می شود باید به بازنشستگان نیز ارائه گردد و بیمه تکمیلی نیز به ۳۰ میلیون تومان رسید.

خدادادی تاکید کرد: در موضوع کارگری نیز دولت ۲ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته بوده که با تلاش کمیسیون اجتماعی و مجلس به ۱۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

وی یادآور شد: رفع مشکلات کارگری در برنامه ششم توسعه مد نظر مجلس قرار دارد که به طور حتم تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: