کد خبر: ۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
رییس مجمع نمایندگان استان کرمان، گفت: در حوزه اقتصاد و اشتغال سمن های مردمی و جوانان می توانند موفق عمل کرده و معتقدیم حضور آنها می تواند خط شکن باشد و روند اقتصاد مقاومتی را در کشور تسهیل خواهد کرد.
به گزارش قلم نیوز- "حسین امیری" عصر امروز (سه شنبه دوم بهمن ماه) در دومین مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور با حضور معاون اول رییس جمهور در کرمان، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به توان جوانان اهمیت خاصی داده است و تاکید دولت بر ترمیم ساختار به سمت زنان و جوانان نشان دهنده این مسئله است.

وی با بیان اینکه سمن‌ها با فکر و اندیشه به خوبی می‌توانند در مسایل مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... کمک‌یار دولت شده و از فشارهای روحی و روانی را از روی دولت کم کند اظهار کرد: احساس می‌کنیم اگر مجمع سمن‌های جوان به خوبی از سوی دولت حمایت شوند، کمک کار خود دولت خواهند بود و ما در مجلس شورای اسلامی این آمادگی را داریم در صورت صلاحدید دولت، بودجه را برای منظور در لایحه بودجه سال ۹۹ قرار دهیم.

امیری خامکانی با بیان اینکه معتقدیم جایی که دولت توان ورود به مسئله را ندارد، جوانان به خوبی می توانند ورود و کار کنند، اظهار کرد: باید از توان مردمی نهایت استفاده را کرد که این توان را سمن‌ها به ویژه سمن های جوانان به خوبی دارند و می توان بر روی این سمن ها در جاهایی که نیاز به فرهنگسازی، کنترل و نظارت مردمی و ... است؛ حساب ویژه‌ای باز کنیم.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه اقتصاد و اشتغال سمن های مردمی و جوانان می توانند موفق عمل کرده و معتقدیم حضور آنها می تواند خط شکن باشد و روند اقتصاد مقاومتی را در کشور تسهیل خواهد کرد.

وی در پایان به گوشه ای از حضور این جوانان و سمن ها در اقتصاد کشور اشاره و خاطر نشان کرد: در راه اندازی بورس پسته، نخستین محموله ای که در این بورس ارائه شد، توسط جوان زرندی بود و راه را بر عرضه پسته استان کرمان در بورس پسته استان باز کرد که نشان می‌دهد می‌توان به این قشر پرانرژی و پرانگیزه حتی در حوزه اقتصاد هم اعتماد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: