کد خبر: ۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
سلطانی فر مطرح کرد؛
وزیر ورزش وجوانان با مهم خواندن برنامه توسعه‌ای ورزش در حوزه زنان، توجه به ورزش بانوان را اولویت مهم دولت و وزارت ورزش و جوانان خواند.
به گزارش قلم نیوز- "مسعود سلطانی‌فر" ظهر امروز (سه شنبه دوم بهمن ماه) در جمع مسئولان و هیات های ورزشی و جوانان شهرستان بم، با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و نیازهای آنان از برنامه های دائمی وزارت ورزش و جوانان است اظهارکرد: توجه به ورزش روستایی و توزیع عادلانه امکانات ورزشی از نکاتی است که از روز انتخاب و ارائه برنامه‌هایم در مجلس شورای اسلامی اعلام کردم وهم اکنون با جدیت آن را دنبال می کنم.

وی بیان کرد: زمین های چمن مصنوعی برای روستاها و مناطق محروم این استان و همینطور ایجاد 20 خانه ورزش روستایی از برنامه هایی است که درصدد اجرایی آنان در استان کرمان هستیم.

وزیر ورزش وجوانان درباره ورزش زنان نیز، گفت: توجه به ورزش زنان اولویت مهم دولت و وزارت ورزش و جوانان است و خوشبختانه هم اکنون در رشته های متعدد ورزشی بانوان ایرانی در جهان و در میادین معتبر به میدان می روند.

سلطانی‌فر با تاکید بر توسعه زیر ساخت های ورزشی، خاطر نشان کرد: تا پایان دولت دوازدهم تلاش می کنیم پروژه های بزرگ ورزشی را به اتمام برسانیم.

گفتنی است، وزیر ورزش وجوانان پیش از این نشست از امکانات ورزشی شهر بم بازدید و با تیم فوتبال بانوان این شهرستان دیدار وگفت و گو کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: