کد خبر: ۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
با حضور جهانگیری؛
با حضور معاون اول رییس جمهوری دو کارخانه گندله‌سازی در کرمان و بردسیر و مجتمع فولادسازی سیرجان افتتاح شد.

به گزارش قلم نیوز- صبح امروز (سه شنبه) با حضور "اسحاق جهانگیری" معاون اول رییس جمهوری، رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، فدایی استاندار کرمان و زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی کارخانه 2.5 میلیون تنی گندله‌سازی شرکت بوتیای ایرانیان با سرمایه‌گذاری 700 میلیلارد تومان افتتاح شد.

با آغاز به کار این واحد برای 300 نفر به صورت مستقیم و 3 هزار و 500 نفر بصورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

معاون رئیس جمهور در دومین روز از سفر خود به استان کرمان کارخانه گندله‌سازی ایرانیان میدکو، بهره‌برداری از مجتمع فولادسازی سیرجان ایرانیان و گندله‌سازی سیرجان را به طور همزمان در شهرستان بردسیر افتتاح کرد.

در این آئین رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت، فدایی استاندارکرمان، زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و حسن‌پور نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و مقامات ارشد کشوری و استانی و شهرستانی هم حضور داشتند.

گفتنی است، کارخانه فولادسازی بردسیر با ظرفیت تولید یک میلیون تن و با هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری احداث شده و با بهره‌برداری از این پروژه زمینه اشتغال 600 نفر به طور مستقیم فراهم شده است.

پروژه گندله‌سازی سیرجان به ظرفیت سالانه 2.5 میلیون تن و سرمایه گذاری 800 میلیارد تومان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور جهانگیری افتتاح شد.

کارخانه گندله سازی سیرجان از آبان 92 ساخت آن آغاز و در فروردین 96 تمام شده است و این کارخانه برای 300 نفر به‌صورت مستقیم و سه هزار 500 نفر غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

ظرفیت تولید سالانه دو طرح گندله‌سازی 5 میلیون تن و ظرفیت تولید مجتمع فولادسازی سیرجان ایرانیان یک میلیون تن در سال است.

افتتاح فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب کرمان با اعتبار 498 میلیارد ریال و حضور در مجمع ملی جوانان کشور بخش دیگری از برنامه‌های اسحاق جهانگیری در شهر کرمان است.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: