کد خبر: ۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۱۷ دی ۱۳۹۷
آیین بزرگداشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم زنیب عاشوری مادر سردار شهید و آزاده سرافراز حضور وزیر اطلاعات و جمعی از مسوولان در مسجد نور تهران برگزار شد.

آیین بزرگداشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم زنیب عاشوری مادر سردار شهید والامقام یوسف زینبی و آزاد سرافراز حاج علی زینبی با حضور وزیر اطلاعات و جمعی از مسوولان در مسجد نور تهران برگزار شد.

به گزارش قلم نیوز، در این مراسم ختم حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمودعلوی وزیر اطلاعات، استاندار بوشهر، مدیران و مقام های بلند پایه کشوری و لشگری، نمایندگان فعلی و ادوار مجلس و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.

حجت الاسلام غروی در بخشی از سخنان خود در این مراسم با ذکر یاد و خاطره مردم بوشهر از خانواده معظم زینبی و به خصوص شهید عظیم الشان سردار حاج یوسف زینبی گفت: یکی از چالش های که امروز با آن مواجه هستیم چگونگی ایجاد مصونیت برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی و اجتماعی در بین اقشار جوان است و نیازمند همگرایی همه مردم و مسوولان در این رابطه هستیم.

مرحومه مغفوره حاجیه خانم زینب عاشوری مادر سردار شهید والامقام یوسف زینبی و آزاده سرافراز حاج علی زینبی، شامگاه جمعه 14 دی ماه در استان بوشهر درگذشت و در آیین باشکوهی با حضور اقشار مردم در آرامگاه ابدی خود تدفین شد.

منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: