کد خبر: ۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۷
غلامحسین مظفری متولد ۱۳۴۷ دارای مدرک دکترای مدیریت توسعه ،از اصلاح طلبان شناسنامه دار است که قبل از دوم خرداد ۷۶ به عنوان رئیس جهاددانشگاهی مشهد با اصلاح طلبان جهاددانشگاهی نقش فعالی در حمایت از سید محمد خاتمی و پیروزی مردم در ۲ خرداد داشتند.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش کیست؟
احسان مازندرانی: وی اولین فرماندار نیشابور در دولت اصلاحات بود که به عنوان فرماندار نمونه و جوان کشوری انتخاب شد و از دست رییس جمهور و وزیر کشور وقت لوح تقدیر دریافت نمود.
بعد از ۳ سال فرمانداری موفق او توسط مهرعلیزاده استاندار وقت خراسان بزرگ به عنوان معاون برنامه‌ ریزی و اقتصادی استاندار منصوب گشت.
در سال ۸۲ در مجلس هفتم به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان با رای اول و بالای مردم نیشابور به مجلس شورای اسلامی راه یافت و در مجلسی که اصلاح طلبان در اقلیت بودند در کنار معدود نمایندگان اصلاح طلب اهداف و برنامه های اصلاح طلبانه را دنبال می کردند تا جایی که در اعتراض به تبعیض توزیع بودجه استعفاء کرد و برای جلوگیری از افشاگری ایشان به عنوان عضو کمیسیون برنامه و بودجه جدول توزیع بودجه اصلاح شد و ایشان استعفایش را پس گرفت .
وی مدتی هم در کنار محسن مهرعلیزاده در سازمان اقتصادی کوثر مسوولیت معاونت پشتیبانی و مالی سازمان را به عهده داشت.
حمایت اقلیت اصلاح طلب اعضای شورای شهر سوم تهران از محمدباقر قالیباف برای شهرداری تهران باعث شد تا مظفری که به لحاظ سوابق اجرایی اقتصادی و مالی دارای رزومه متناسب بود به سمت عضو هیات مدیره و معاونت بانک شهر منصوب شود.
وی مدت کوتاهی هم مدیر عامل بانک شهر شد که به لحاظ عدم حمایت از قالیباف در برابر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین عدم تبعیت از سیاست ها و برنامه های تحمیلی شهرداری توسط قالیباف از مدیرعاملی  عزل شد و در دولت تدبیر و امید به عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی  استانداری تهران منصوب شد.
با توجه به پیچیده و طولانی شدن فرآیند انتخاب فرماندار نیشابور در دولت اول حسن روحانی و اهمیت و حساسیت این شهرستان و با پیگیری مستمر اصلاح طلبان و حامیان دولت مظفری پیشنهاد خدمت مجدد در زادگاه خود را پذیرفت و بعد از سالها و با ترک پست معاونت استانداری تهران و علیرغم مطرح بودن پیشنهادهای دیگر وی مجدد ردای فرمانداری نیشابور را به تن کرد.
بعد از اتمام دوره تعریف شده کاری در فرمانداری نیشابور و با انتخاب و رای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مظفری به عنوان مستشار دیوان محاسبات کشور مشغول به فعالیت شد و مدتی را هم به عنوان عضو هیات مدیره بانک تجارت ایفای نقش کرد.
این خلاصه ای از سوابق اجرایی و سیاسی غلامحسین مظفری که از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و برادر شهید نیز هست می باشد.
منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: