کد خبر: ۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۷
مدیر شبکه پایش سازمان هواشناسی اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های اقلیمی، در اواخر هفته جاری فعالیت سامانه بارش جدیدی در کشور آغاز خواهد شد که سبب بارندگی در غرب و شمال غرب می‌شود.

با توجه به بروز وقوع زمین‌لرزه در استان کرمانشاه مسعود حقیقت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: در روز جمعه (۹ آذرماه) در استان کرمانشاه رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود، همچنین در ابتدای هفته بعد نیز بارش باران خواهیم داشت. میزان بارش‌های هفته آینده در این منطقه همچنین در دامنه‌های البرز و زاگرس بیش از حد نرمال پیش‌بینی می‌شود.

به گفته حقیقت از روزیکشنبه (۱۸ آذرماه) بارش‌ها در غالب مناطق کشور در حد نرمال خواهد بود. همچنین در پایان هفته در تهران احتمال رگبارهای پراکنده وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت دمایی کشور طی روزهای آینده اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های اقلیمی طی روزهای آینده، از لحاظ دما روند کاهش یا افزایش نخواهیم داشت و احتمالا هفته آینده هفته خیلی سردی نخواهد بود و روزهای متعادلی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر شبکه پایش سازمان هواشناسی اظهار کرد: توصیه‌ می‌شود در مزارع گاوروشده، کشت و کار انجام شود همچنین کشاورزان همچنان پاکسازی مزارع و باغات را در اولویت داشته باشند و نسبت به جمع‌آوری درختان شکسته اقدام کنند. افزون بر اینها توصیه می‌شود که در این روزها هرس انجام نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: