کد خبر: ۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
اچ‌تی‌سی وان مکس، وان M7، وان M8 و وان M9 همگی از دوربین‌هایی به مراتب ضعیف‌تر از سری گلکسی سامسونگ، سری LG G و اکسپریا زد سونی عرضه شدند و به اعتقاد بسیاری کارشناسان اگر گوشی‌هایی مانند One M7 با طراحی فوق‌العاده‌شان به یک دوربین خوب هم مجهز شده بودند وضعیت اچ‌تی‌سی امروز این‌گونه نبود.

مهم‌ترین نقطع ضعف گوشی‌های اچ‌تی‌سی دربرابر رقبای آن همیشه دوربین نه‌چندان وسوسه‌کننده سری وان بوده است. حالا به ادعای یکی از مدیران اچ‌تی‌سی One M10 قرار است با یک دوربین بسیار بسیار اغواکننده از راه برسد!

عرضه اچ‌تی‌سی One M10 با دوربینی قدرتمند

اچ‌تی‌سی وان مکس، وان M7، وان M8 و وان M9 همگی از دوربین‌هایی به مراتب ضعیف‌تر از سری گلکسی سامسونگ، سری LG G و اکسپریا زد سونی عرضه شدند و به اعتقاد بسیاری کارشناسان اگر گوشی‌هایی مانند One M7 با طراحی فوق‌العاده‌شان به یک دوربین خوب هم مجهز شده بودند وضعیت اچ‌تی‌سی امروز این‌گونه نبود. این شرکت که برخلاف رقبایش هنوز پرچم‌دار 2016 خود را معرفی نکرده چند روز پیش یک تیزر از One M10 را با عنوان «قدرت 10» عرضه کرد و حالا مدیر مالی این شرکت «چیالین چنگ» در گفتگو با CNETادعا کرده پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی با «یک تجربه دوربین بسیار بسیار اغواکننده» از راه خواهد رسید.

به ادعای آقای چنگ وقتی محصول اچ‌تی‌سی را با گوشی‌های جدید معرفی شده در MWC2016 مقایسه کنید به خرید آن وسوسه خواهید شد! البته اچ‌تی‌سی هر سال ادعا می‌کرد پرچم‌دارش بهترین دوربین را دارد اما بررسی‌های بعدی خلاف این ادعا را ثابت می‌کرد. به هر حال انتظار داریم وان ام 10 از دوربینی 12 مگاپیکسلی با پیکسل‌های بزرگتر (اولتراپیکسل) عرضه شده که به لرزش‌گیر اپتیکال نیز مجهز است. سال گذشته اچ‌تی‌سی در One M9 از یک سنسور 20 مگاپیکسلی توشیبا استفاده کردکه آپدیت‌های متعدد نرم‌افزاری هم نتوانستند کیفیت آن را به رقبا نزدیک کنند.

همچنین طبق توییت LlabTooFeR از افشاکنندگان مشهوری توییتر این گوشی قرار است بسته به محل عرضه در سه ظرفیت 16، 32 و 64 گیگابایتی و البته با درگاه کارت حافظه عرضه شود. البته در سال 2016 ما زیاد موافق عرضه یک پرچم‌دار با حافظه 16 گیگابایتی نیستیم اما امیدواریم این گوشی در زمان ورود به کشور ما نیز در حافظه‌های 32 و 64 گیگابایتی موجود باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: