کد خبر: ۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۲۴ تير ۱۳۹۷
گمانه‌زنی‌ها درباره مهاجرت خواننده پرحاشیه شدت گرفت.


به گزارش قلم نیوز، روزنامه شهروند نوشت: «در هیجان ماجرای پردردسر اعترافات تلویزیونی مائده هژبری وقتی امیر تتلو در صفحه اینستاگرامش عکسی از خودش کنار این دختر ١٧ ساله حاشیه‌ساز را منتشر کرد، معلوم بود هیاهوی این اتفاق کمتر از آن شاخ شکستن اول نخواهد بود. به‌ هر حال یک طرف قضیه جدید امیر تتلویی بود که چه در انتخابات ریاست‌جمهوری و چه در موارد حساسیت‌برانگیزی چون زنان و حجاب نشان داده بود زیستن در متن جنجال را حتی بیشتر از خوشنامی دوست دارد. بنابراین سوءاستفاده از ماجرای مائده طبیعی به نظر می‌رسید...

ماجراهای تتلو - قسمت هزارم

فارغ از این‌ که در این قضیه حق با که بود اما نکته مهم در این مورد گمانه‌زنی‌هایی بود که نوشته مجازی تتلو ایجاد کرد. او که در اینستاگرامش مثل همیشه خط و نشان کشیده وعده داده بود که در کنسرت ٢٠هزار نفری ترکیه مائده نوجوان هم روی صحنه هنرنمایی کند. یک سوءاستفاده حیرت‌انگیز؛ که حتی اگر هم این اتفاق رخ دهد، باز هم با توجه به حواشی روزهای اخیر و پرونده دخترک گفتنش عاقلانه نبود. با این‌ که برخی از این تک‌ جمله مربوط به هنرنمایی مائده به‌ عنوان چراغ سبز تتلو به مهاجرت یاد کرده‌اند و آن را پیام این خواننده پرهوادار نامیده‌اند.

تتلو پر؟

اما وعده کنسرت ٢٠‌هزار نفری و رقصی چنان در میانه میدانش، شایعات فراوانی ایجاد کرد. چنان کنسرتی یعنی که تتلو تصمیمش را گرفته و می‌خواهد فعالیتش را خارج از کشور ادامه دهد. چیزی در مایه‌های داستان رفیق گرمابه و گلستان تتلو، حسین تهی که او نیز راهی مشابه رفت. عده‌ای دیگر هم پای ارشاد را وسط کشیدند و عنوان کردند خواننده‌ای با چنین سابقه‌ای چرا باید مجوز کنسرت خارج از کشور دریافت کند. یکی از مسئولان دفتر موسیقی ارشاد که نمی‌خواست نامش بیاید، می‌گوید: درست است که خوانندگان رسمی برای کنسرت‌های خارج به ارشاد اطلاع می‌دهند اما تتلو چون مجوز خوانندگی ندارد، حتی در این حد هم مقید نیست. او از نظر ارشاد خواننده نیست و در حال حاضر هم سفر و کنسرت هر چند هزار نفره‌ ایشان ربطی به ارشاد ندارد.

سامان احتشامی می‌گوید: هنرمندان تمایل دارند در خارج از کشور کنسرت بدهند و دلیلش هم این است که در خارج از کشور محدودیتی برای اجرای صحنه‌ای وجود ندارد ولی این‌جا محدودیت‌های زیادی وجود دارد.

محمد معتمدی نیز کنسرت خارج از کشور را ترجیح می‌دهد: فقط کافی است چمدانت را ببندی و سوار هواپیما شوی تا کنسرت را برگزار کنی. من شخصا دوست دارم در داخل هم اجرا زیاد داشته باشم ولی مشکلات سر راه زیاد است. برای گرفتن سالن و... وقت و انرژی زیادی لازم است.

کنسرت آزاد

با این تفاصیل یعنی امیر تتلو یا هر خواننده دیگری آزاد است هر کنسرتی را هر جای دنیا برگزار کند؟ مقام نامبرده پاسخ می‌دهد: خواننده‌های رسمی نه. آنها ملزم به رعایت قواعدی هستند اما موردی چون تتلو؛ رفتارش روی صحنه قطعا اگر مورد امنیتی و قضائی نداشته باشد، در نهایت در آن روزی که درخواست مجوز داد، ارزیابی خواهد شد و این می‌تواند به‌ عنوان پوئن مثبت یا منفی به کارش بیاید.

رویای تتلو

آیا واقعا امیر تتلو دارد از ایران می‌رود؟ آیا او نیز لس‌آنجلسی خواهد شد؟ آیا امیر تتلو به رویای کنسرت ٢٠هزارنفره روی استیج خواهد رسید؟ این رویا مستلزم مهاجرت است و آیا امیر تتلو پیه مهاجرت را به تنش خواهد مالید؟ پاسخ این پرسش‌ها چند وقت دیگر مشخص خواهد شد. حالا باید منتظر ماند و دید تتلو در استانبول بلیت تهران را اوکی می‌کند یا بلیتی به مقصد لس‌آنجلس خواهد خرید؟»
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: