کد خبر: ۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۷
«کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر دشواری جام ملتهای آسیا گفت: اگر قرار باشد 15 روز پیش از آغاز جام بازیکنان را دور هم جمع کنیم، مطمئن باشید شانسی برای موفقیت نخواهیم داشت.
کی روش در گفت و گو با تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا افزود: تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا 2019 باید مقابل تیم های قدرتمند عربستان، امارات، قطر، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا قرار بگیرد. شاید عده ای فکر می کنند با توجه به عملکرد ایران در جام جهانی 2018 روسیه آنها حریفان آسانی هستند؛ در صورتی که سخت در اشتباهند.
وی با تاکید بر تدارک زودهنگام برای آماده سازی تیم، گفت: رقبای آسیایی ایران پیشرفت خود را از 30 سال پیش آغاز کرده اند و اگر قرار به موفقیت تیم ملی فوتبال ایران باشد، نیاز به امکانات لازم است تا در جام ملت های آسیا بدرخشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره فوتبال ژاپن گفت: این کشور از 40 سال پیش پیشرفت فوتبالی خود را آغاز کرده است و قطعا نباید انتظار داشت ما 15 روز مانده به جام ملت های آسیا بازیکنان را دور هم جمع کنیم و پیروز هم شویم. البته از تمام افرادی که با ایثار و از خودگذشتگی تیم ملی فوتبال را به این نقطه از ارزش و اعتبار رساندند و موجبات خوشحالی و سرافرازی مردم ایران را فراهم کردند، تشکر می کنم.
تیم ملی فوتبال با 4 امتیازی که در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه کسب کرد موفق به صعود به مرحله حذفی این مسابقات نشد، اما در مقابل تیم ژاپن در گروه خود با همین امتیاز و به لطف کارت زرد کمتر نسبت به سنگال به مرحله حذفی صعود کرد.
جام ملت های آسیا برای اولین بار با شرکت 24 تیم از 15 دی تا 11 بهمن ماه در کشور امارات برگزار می شود.
تیم ملی فوتبال ایران در گروه چهارم این مسابقات با تیم‌های عراق، یمن و ویتنام هم‌گروه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: