کد خبر: ۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
در حالی که دلار و سکه، هفته گذشته را با روند کاهشی به پایان رساندند، ولی با این حال هر گرم طلای ۱۸ عیار در بالاترین نرخ خود در سال جاری ایستاد.
قلم نیوز- احسان مازندرانی: دلار در هفته گذشته با فراز و فرودهایی همراه بود. در روزهایی مسیر افزایش را طی کرد و در اواخر هفته، جهت معکوس پیدا کرد و کاهشی شد. 
دلار آمریکا در ابتدای هفته در بالاترین قیمتهای خود با نرخ 4545 تومان در بازار عرضه شد ولی در ادامه راه وارد مسیر صعودی شد و به بیش از 4600 تومان رسید. در میانه هفته این افزایش قیمت ادامه پیدا کرد و دلار در بالاترین نرخ خود به 4690 تومان رسید اما از میانه هفته شیب افزایشی دلار متوقف و حرکتش معکوس شد و حداکثر 4566 تومان فروخته شد. این ارز  پرتقاضا در نهایت هفته را با نرخ 4533 تومان به پایان رساند. در مجموع، دلا در هفته ای که گذشت روزهای نسبتا پرنوسانی را پشت سرگذاشت. 
وضعیت در بازار سکه هم تقریبا به همین صورت بود. در نخستین روز هفته گذشته سکه یک میلیون و 519 هزار تومان قیمت خورد؛ در اواسط هفته به یک میلیون 528 هزار تومان رسید اما در پایان هفته روند نزولی به خود گرفت و یک میلیون و 518 هزار تومان به فروش رسید. 
در این میان بازار طلای 18 عیار کمی متفاوت از سکه و دلار بود، چراکه مسیر صعودی را طی کرد؛ به گونه ای که هر گرم طلای ۱۸ عیار در ابتدای هفته حدود 142 هزار تومان عرضه شد اما در اواسط هفته به 144 هزار تومان رسید و نهایتا با ادامه روند افزایشی، هفته را با نرخ  145 هزار و 500 تومان به پایان رساند تا بالاترین نرخ برای هر گرم طلای 18 عیار در سال جاری رقم بخورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: