کد خبر: ۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
مردادماه 1395 بود که وزیر وقت ورزش و جوانان با اصرار از استاندار وقت فارس خواست تا با انتقال یکی از موفق‌ترین مدیرانش به تهران و برای نشستن روی یکی از داغ‌ترین صندلی‌های مدیریتی ورزش ایران موافقت کند.
به گزارش قلم‌نیوز افشانی گرچه تصمیم‌گیری در خصوص این موضوع را به خود کامیاب سپرد، اما تلویحاً با این انتقال مخالفت کرد، ولی وقتی این جمله که «می‌مانم تا پروژه‌های ناتمام ورزشی فارس را تمام کنم» را از زبان مدیرکل ورزش و جوانان فارس شنید، شاید بیش از معرفی یکی از مدیرانش به‌عنوان یک مدیر ملی خوشحال شد.
اما با رفتن بهرام افشار زاده که تنهاچندروزپس ازارارائه پیشنهاد جدی گودرزی به کامیاب برای قبول مسئولیت مدیرعاملی استقلال به وقوع پیوست، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران با حاشیه‌های فراوانی روبرو شد.
عملکرد ضعیف تیم مدیریتی این باشگاه در دعاوی بین‌المللی، ناتوانی در جذب بازیکن‌های تراز اول، کسب نتایج ضعیف و دورازانتظار در مسابقات لیگ برتر و... باعث شد تاهوادارن این تیم بارها و بارها نوک‌تیز پیکان انتقادات خود را به سمت سید رضا افتخاری نشانه روند.
در شرایطی که بسیاری از هواداران استقلال امیدوار بودند در تا در فصل نقل و انتقالات این تیم بتواند با جذب یکی دو بازیکن تمام‌کننده، نتایج ضعیف گذشته را جبران کند، اما عملکرد افتخاری این بار هم سروصدای هواداران باشگاه دوستاره‌ای ایران را بلند کرد تا جائیکه مدیرعامل استقلال شدیدترین حملات را علیه خود در فضای مجازی تجربه کرد.
اینک با شدت گرفتن حملات و انتقادات به مدیرعامل استقلال بار دیگر زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال حضور کامیاب درهرم مدیریتی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران به گوش می‌رسد.
زمزمه‌هایی که اگر جدی باشد، آنگاه باید منتظر ماند و دید که آیا تبادار هم در تصمیم‌گیری‌اش مسیر افشانی را خواهد پیمود یا کامیاب ساکن ساختمانی مهم در سعادت‌آباد تهران می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: