کد خبر: ۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۰۹ دی ۱۳۹۶
یاسر هاشمی خبر داد:
یاسر هاشمی دبیر نخستین کنگره بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفتگویی جزییات برگزاری این کنگره و مراسم نخستین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تشریح کرذ.
به گزارش قلم نیوز به نقل از روابط عمومی کنگره، یاسر هاشمی از برگزاری این کنگره در روز نوزدهم دیماه سالروز رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی در سالن اجلاس سران خبر داد.
یاسر هاشمی افزود: این کنگره از ساعت 8 صبح روز سه شنه نوزدهم دی ماه در محل سالن اجلاس سران با سخنرانی رییس جمهور افتتاح خواهد شد و در آن شخصیتهای برجسته علمی، سیاسی وفرهنگی سخنرانی خواهند کرد.
دبیر نخستین کنگره بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی ادامه داد: این کنگره یک روزه خواهد بود و در دو بخش صبح وعصر برگزار خواهد شد ، در بخش صبح علاوه بر ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی، پیام تصویری آیت الله جوادی آملی و دو سخنرانی انجام می شود و سخنان حجت الاسلام سید حسن خمینی پایان بخش این نشست خواهد بود.
در بخش پنلهای علمی کنگره نیز که در سه محور دین باوری، سیاست و اقتصاد بصورت همزمان برگزار می گردد ، شخصیتهای علمی، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی به بررسی اندیشه وعلمکرد آیت الله هاشمی رفسنجانی خواهند پرداخت و بخش جمع بندی و اختتامیه پنل ها نیز عصر روز سه شنبه ومقارن با ساعت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار خواهد شد.
یاسر هاشمی در خاتمه گفت: مراسم نخستین سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز ، عصر روز پنجشنبه 21 دیماه و مصادف با خاکسپاری ایشان از ساعت 15 تا 17 در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار می گردد.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: