کد خبر: ۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۶
این سایت با بیش از 70000 عضو و مستند سازی نزدیک به 5000 پروژه معماریْ شهرسازی در دو بخش حرفه ای و دانشجویی، بارگذاری بیش از 5500خبر و نزدیک به 400 مقاله تخصصی مرتبط با این دو حوزه و متشکل نمودن نزدیک به 800 دانشکده و گروه معماری در سراسر ایران یکی از مهم ترین نهادهای حامی معماری و شهرسازی در ایران است.

سایت معماریْ شهرسازی اتووود با تاکید عمیق بر نظریه معماری و با هدف ایجاد یک بستر مشترک برای پوشش دادن تمام فعالیت های مرتبط با معماری و شهرسازی؛ اعم از فعالیت های اموزشی، پژوهشی و حرفه ایی در سال 1386 راه اندازی شد.
امروز این سایت با بیش از 70000 عضو و مستند سازی نزدیک به 5000 پروژه معماریْ شهرسازی در دو بخش حرفه ای و دانشجویی، بارگذاری بیش از 5500خبر و نزدیک به 400 مقاله تخصصی مرتبط با این دو حوزه و متشکل نمودن نزدیک به 800 دانشکده و گروه معماری در سراسر ایران یکی از مهم ترین نهادهای حامی معماری و شهرسازی در ایران است. 
اتووود با هدف توزیع آسان و سریع تر اطلاعات انباشت شده بر سایت میان مخاطبانش به تازگی اقدام به راه اندازی کانال تلگرامی به ادرس https://t.me/EtooodChannel نموده است که با شناسه @etooodchannel نیز بر تلگرام قابل ارجاع است. این کانال روزانه با مطالب متنوع در حوزه معماری و شهرسازی به روزرسانی می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: