کد خبر: ۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶
نمایش «روایت های متقاطع از یک قتل» در آذر 96، در رشت روی صحنه می رود.

به گزارش قلم نیوز اجرای نمایش ( روایتهای متقاطع از یک قتل) از شنبه 4 اذر تا چهارشنبه 8اذر 1396 در دو نوبت ساعت 18و19:30 ( 5اذر تک اجرا ساعت 17) در سالن شهید انصاری مجتمع خاتم به روی صحنه خواهد بود.
این اثر محصول کارگاه تولید تیاتر ( از ایده تا اجرا) اموزشگاه سینمایی سیمرغ زیر نظر :مجید مژدهی با استفاده از بداهه سازی با محوریت موضوع قتل بدون نمایشنامه از پیش نوشته شده و با تکیه بر خلاقیتهای فردی شرکت کنندگان تولید شده و الگوی روایت نمایش داستان ( دربیشه) نوشته اکوتا گاوا است که پیش از این کروساوا فیلم موفقی براساس این داستان ساخته و به یک الگوی شناخته شده روایتی تبدیل گشته است.
گروه اجرایی در این نمایش از نور رنگ و مولتی مدیا استفاده ویژه ایی داشته و میتوان گفت نوعی از نمایشهای چند رسانه ایی را مخاطب شاهد خواهد بود.یعنی پخش فیلم و اسلاید و موسیقی زنده و...در خدمت این اجرا هستند. فروش بلیط انلاین این نمایش در سایت هفت ساز است که با استقبال خوبی تا این لحظه مواجه شده و طبق روال همه اجراها اندسته از مخاطبینی که دسترسی به اینترنت ندارند در گیشه میتوانند بلیط های خود را تهیه کنند.
گفتنی است این پنجمین نمایشی است که به کارگردانی مجید مژدهی درسال جاری به روی صحنه میرود او تا کنون کارگردانی بیش از 50عنوان نمایش و شرکت در جشنواره های مختلف و دریافت جوایز متعددی را در کارنامه خود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: