کد خبر: ۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶
صبح بعد از روز زلزله؛
از صبح امروز و پس از زلزله شدید غرب کشور سایت بیمه دانا از دسترس خارج شده است و بیمه شدگان با مشکلات متعددی مواجه شده اند.
علیرضا صمدی، قلم نیوز:  بیمه دانا خدمات بیمه ای خود از جمله بیمه تکمیلی را بصورت آنلاین ارائه میکند. اما از صبح امروز این سایت از دسترس خارج شده است و تا زمان ارسال این خبر ساعت (یازده و سی دقیقه) همچنان در دسترس نیست.
با توجه به آنلاین بودن خدمات این سایت شهروندانی که در پنج استان غربی کشور از خدمات بیمه ای این شرکت بیمه استفاده می کنند روز بعد از زلزله بلاتکلیفی مانده اند. از آنجا که بسیاری از زلزله زدگان خود را به استان های همجوار رسانده اند تا با توجه به پر بودن ظرفیت بیمارستان های دولتی از خدمات بیمارستان های خصوصی استفاده کنند، اما هنگام مراجعه نتوانستند از ظرفیت های این بیمه استفاده کنند و عملا این بیمه برای آنها بلااستفاده ماند.
از سویی دیگر، شهروندان سایر استان ها نیز نمی توانند از خدمات این بیمه استفاده کنند. مراجعه به بیمارستان های طرف قرارداد بی نتیجه مانده است چرا که بیمارستان ها از طریق سایت این شرکت بیمه ای نسبت به استعلام بیمه نامه از طریق کد ملی بیمه شدگان اقدام می کنند.
 تماسهای مکرر خبرنگار قلم نیوز با این شرکت بیمه ای بی نتیجه ماند و اپراتورها به این پاسخ که سایت در حال تعمیر است و به زودی مشکل رفع می شود بسنده کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: