کد خبر: ۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶
بر این اساس بلیت تهران - نجف - تهران و تهران - بغداد - تهران یک میلیون و 200 هزار تومان و بلیت مشهد - نجف - مشهد و مشهد - بغداد - مشهد یک میلیون و 500 هزار تومان است.
 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با توصیه به زائران اربعین حسینی مبنی بر اینکه بلیت هواپیما را گران نخرند، گفت: با هرگونه فروش بلیت خارج از نرخ اعلام شده برخورد می شود.

رضا جعفرزاده با حضور در غرفه عصرایران در نمایشگاه مطبوعات با بیان اینکه دفاتر مجاز فروش بلیت هواپیما به متقاضیان شرکت در اربعین حسینی اعلام شده است، گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز امکان فروش بلیت هواپیما به زائران اربعین از طریق فرودگاه نجف را فراهم آورده است.


وی افزود: متقاضیان می توانند به سایت.Ebooking.iranair.com مراجعه و یا به دفتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مراجعه و بلیت خود را تهیه کنند.


وی گفت: بر این اساس بلیت تهران - نجف - تهران و تهران - بغداد - تهران یک میلیون و 200 هزار تومان و بلیت مشهد - نجف - مشهد و مشهد - بغداد - مشهد یک میلیون و 500 هزار تومان است.

زائران اربعین بلیت هواپیما را گران نخرند


جعفر زاده افزود: بلیت یکسره تهران - نجف و تهران - بغداد نیز 600 هزار تومان و مشهد - بغداد و مشهد - نجف 750 هزار تومان به مشتریان عرضه می شود، بنابراین با هرگونه افزایش بیش از این قیمت بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.


وی گفت: در بازرسی صورت گرفته سازمان هواپیمایی کشوری با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، با تعدادی از دفاتر متخلف برخورد شد و برخی از فهرست دفاتر مجاز نیز حذف شدند.


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از متقاضیان این سفر معنوی می خواهیم که بلیت را گران نخرند و هرگونه شکایت در این باره را از طریق سامانه سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir در میان بگذارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: