کد خبر: ۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
Lg signature در چارسو رونمایی شد
شرکت ال‌جی و نماینده آن در ایران یعنی شرکت گلدیران طی مراسمی در مرکز خرید چارسوی تهران از محصولات سری جدید LG Signature برای اولین بار در ایران رونمایی کردند. در این مراسم که با افتتاح مجدد فروشگاه چارسو بعد از بازسازی کل آن همزمان شده بود، محصولات مختلفی در سری LG Signature نمایش داده شدند.

قلم نیوز: آنگونه که مدیران ال جی می‌گویند هدف اصلی سری محصولات LG Signature ایجاد حس خاص بودن در خریداران آن است. به همین خاطر طراحی و کاربری این محصولات جدا از دیگر سری محصولات ال‌جی صورت گرفته. در طراحی سعی شده تمام قسمت‌های اضافی تا بیشترین حد ممکن حذف شوند و طراحی براساس ذات و کاربری اصلی محصول انجام شود. همچنین تمرکز ال‌جی بر روی این مسئله بوده است که با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز، این محصولات عملکرد و پاسخگویی بسیار بالایی در عین سادگی داشته باشد. برند پرمیوم LG Signature شامل چهار محصول متفاوت است. یکی از این محصولات تلویزیون LG SIGNATURE OLED W7   است که برنده جایزه بهترین محصول در نمایشگاه CES 2017 شده است.

محصول دیگر، یخچال LG SIGNATURE InstaView است که طبق ادعای ال‌جی طراحی انقلابی و هیجان‌انگیزی دارد. این یخچال با داشتن یک پنل منحصربه‌فرد تنها با زدن دو ضربه روی در شیشه‌ای آن، داخل یخچال را به شما نشان دهد. دیگر محصول این سری تصفیه هوای LG SIGNATURE است که با استفاده از پنل شفاف و نوآورانه‌اش، فرایند تصفیه هوا را به تجربه‌ای بصری تبدیل کرده است. ماشین لباس‌شویی LG SIGNATURE TWINWash طراحی مدرن و عملکرد شست‌وشوی متفاوتی را ارائه می‌کند. با این ماشین لباسشویی می‌توانید دو حجم لباس را به صورت جداگانه بشویید و کاملا از لباس‌های خود مراقبت کنید.

 

ال جی و رهبری محصولات خانگی لاکچری در ایران

تلویزیون LG SIGNATURE OLED W7

تلویزیون LG SIGNATURE OLED  سری W تمرکز  خود را روی ذات و جوهره اصلی تلویزیون گذاشته است و تمام عواملی که حواس شما را در زمان تماشا کردن و شنیدن  پرت می‌کند حذف شده‌اند. تلویزیون LG SIGNATURE OLED  سری W به صورتی روی دیوار نصب می‌شود که حتی سایه‌ای پشت آن مشاهده نمی‌شود.

 

این تلویزیون اسپیکرهای up-firing (رو به بالا) دارد تا انتشار صدا بهتر شود و چه در میزان صدای کم و یا زیاد، کیفیت صدا افت نکند. تلویزیون LG SIGNATURE OLED  سری W با دو استاندارد HDR و صدای شرکت دالبی یعنی Dolby‌Vision و Dolby Atmos عرضه می‌شود. مدیران ال‌جی در مراسم خود گفتند که مدل ۷۷ اینچی این تلویزیون ۹۳ میلیون تومان قیمت خواهد داشت. البته یک مدل ۶۵ اینچی هم با قیمتی زیر ۵۰ میلیون تومان در آینده وارد بازار خواهد شد.

 


ال جی و رهبری محصولات خانگی لاکچری در ایران

یخچال LG SIGNATURE InstaView

یخچال LG SIGNATURE InstaView فناوری تازه‌ای به اسم DOOR-in-Door دارد که قابلیت‌های متنوعی در اختیار کاربر می‌گذارد. ویژگی برچسب هوشمند به شما اجازه می‌دهد در پنل روی یخچال لیست مواد داخل یخچال را سازماندهی کنید و یا لیست کارهایی که  باید در طول روز انجام دهید را مدیریت کنید. اعضای خانواده می‌توانند برای یکدیگر یادداشت بگذارند و لیست انجام کار روی صفحه نمایشگر یادداشت کنند. لنز ۲ مگاپیکسلی پانارومای بسیار عریض داخل یخچال، از داخل یخچال در زاویه‌های مختلف عکس می‌گیرد و آنها را به‌صورت بی‌سیم به گوشی هوشمند مورد نظر می‌فرستد. قابلیتی که برای افرادی که بدون لیست خرید به فروشگاه می‌روند بسیار کاربردی است. یخچال سری LG Signature با قیمت ۴۲ میلیون تومان وارد بازار خواهد شد.

 

ال جی و رهبری محصولات خانگی لاکچری در ایران

لباسشویی LG SIGNATURE TWINWash

این برند پرمیوم همچنین شامل ماشین لباس‌شویی LG SIGNATURE TWINWash است که طراحی مدرن و عملکردی متفاوت نسبت به هر لباس‌شویی دیگری ارائه می‌دهد. این ماشین لباس‌شویی سیستم منحصربه‌فردی دارد که به کاربر اجازه می‌دهد دو دسته لباس را همزمان بشوید. لباسشویی LG TWINWash قادر است با ترکیب یک ماشین‌ لباس‌شویی کامل در جلو و یک شوینده کوچک در یک پایه مخفی دو دسته لباس جداگانه را به طور هم‌زمان بشوید و مجموعه جدیدی از گزینه‌ها برای شست‌وشو را در اختیار افراد بگذارد. ماشین‌ لباس‌شویی اصلی و قدرتمند حجم زیاد لباس‌های کثیف را می‌شوید، درحالی که شوینده کوچک می‌تواند برای چرخه شست‌وشوی متفاوتی تنظیم شود. شوینده کوچک برای لباس‌های ظریف یا خاص مانند لباس زیر یا لباس بچه که به روش خاصی برای شست‌وشو نیاز دارند به کار خواهد آمد. لباسشویی سری LG Signature طبق گفته‌ی ال‌جی ۱۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

 

تهویه هوای LG SIGNATURE Air Purifier

تصفیه هوای سری LG SIGNATURE با پنل شفافی که دارد باعث می‌شود پروسه تصفیه هوا یک تجربه بصری باشد. از آنجایی که این تصفیه هوا به سیستم منحصر به فرد آبی مجهز است، قدرت آب را تحت کنترل در می‌آورد تا مواد شیمیایی مضر و آلاینده‌ها را فیلتر کند و همزمان سطح رطوبت اتاق را به سرعت به سطح ایده‌آل برساند. این محصول همچنین به سیستم فیلتر سیاه LG SIGNATURE مجهز است که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد فیلترها را به مدت بیش از ۱۰ سال بشویند و دوباره استفاده کنند. امری که باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شود. سیستم تصفیه هوای LG Signature با قیمت ۷ میلیون تومان وارد بازار خواهد شد.

منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: