کد خبر: ۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
طی پیامی؛
فرمانده کل سپاه در پی درگذشت دو تن از بسیجیان جهادگر تهرانی در گیلانغرب، پیام تسلیتی صادر کرد.
سردارسرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت دو تن از بسیجیان جهادگر تهرانی در جریان برگزاری اردوهای جهادی را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر جعفری به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خانواده معزز شهیدان والامقام سید امیر فارس حسینی و امین شیرازی
تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی مزین به نام ایثارگران و مردانیست که در اعتلای آرمانهای والای اسلام همواره با روحیه جهادی و انگیزه الهی و حضور بی‌منت در میادین و عرصه‌های جهادی و انقلابی هرگز آسودگی و آسایش را بر نتابیدند.
همان مردان بی ادعا و بصیری که برای شرکت در این آزمون بزرگ سر از پا نشناختند و خالصانه و عاشقانه برای خدمت‌رسانی و رفع محرومیت از مناطق محروم، راحت دنیای فانی را وانهاده تا رضایت حضرت حق را با لبخند بر لبان محرومین و مستضعفین به نظاره بنشینند.
سلام بر شهیدان سرافراز 'سید امیر فارس حسینی' و' امین شیرازی'، آن جوانان مؤمن انقلابی که در این مسیر متعالی و در راه تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی عارفانه قدم نهادند و سرانجام نیز بر سر این پیمان جان مطهر خویش را تقدیم نمودند. طوبی لهم و حسن ماب
اینجانب ضمن اظهار تأسف و تأثر فراوان از حادثه ناگوار پیش آمده برای جهادگران عزیز در گیلانغرب، شهادت آن دو عزیز افلاک نشین را که در اردوی جهادی و حین خدمت به مردم خوب منطقه گیلانغرب به فیض شهادت نائل آمدند به خانواده معظم و فداکار آنان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آنان علو درجات و برای بستگان پاداش صابرین مسئلت دارم و همچنین برای مصدومین این حادثه تلخ سلامت عاجل و کامل طلب می‌نمایم.
سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری/ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: