کد خبر: ۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
اعضای شورای شهر مشهد به تقی زاده خامسی اعتماد کردند
قاسم تقی زاده خامسی در سال های ۶۶ تا ۷۱ معاون فنی و عمران استانداری خراسان بزرگ بوده است و در دوره ویژه و درخشان شهرداری تهران، در سه حوزه معاونت خدمات شهری، معاونت فنی و عمران و معاونت شهرسازی، همراه و همپای غلامحسین کرباسچی شهردار وقت تهران بوده است.

قاسم تقی زاده خامسی با ۱۵ رای به عنوان شهردار مشهد انتخاب شد و غلامرضا انصاری از فرآیند انتخابات انصراف داد. بر اساس این گزارش دیروز ۲۴ مرداد ماه غلامرضا انصاری و قاسم تقی زاده خامسی آخرین مطالب خود را در جلسه نهایی فرآیند انتخاب شهردار مشهد مطرح کرده و سوالات اعضای شورای پنجم مشهد را پاسخ دادند که غلامرضا انصاری به نفع اجماع اصلاح طلبان انصراف داد.

قاسم تقی زاده خامسی، متولد مشهد و دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران است. تقی زاده خامسی متولد سال ۱۳۳۶ در مشهد است و ۴۰ سال از عمر خود را نیز در این شهر گذرانده است.او در سال های ۶۶ تا ۷۱ معاون فنی و عمران استانداری خراسان بزرگ بوده است و در دوره ویژه و درخشان شهرداری تهران، در سه حوزه معاونت خدمات شهری، معاونت فنی و عمران و معاونت شهرسازی، همراه و همپای غلامحسین کرباسچی شهردار وقت تهران بوده است.


منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: