کد خبر: ۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۶ - ۳۰ تير ۱۳۹۶
در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد که توسط شرکت پشتیبانی امور دام عرضه می‌شود 5300 تومان و برای مصرف‌کننده 5650 تومان است که در فروشگاه‌های رفاه، اتکا و جهادکشاورزی عرضه می‌شود.
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان از افزایش قیمت مرغ در دو روز گذشته خبر داد و گفت: قیمت مرغ در همدان از 7800 به 8000 تومان رسیده است.
 جواد عاشوری  علت افزایش قیمت مرغ در بازار را گرمای هوا دانست و اظهار کرد: گرمای هوا و عدم جوجه‌ریزی در برخی از استان‌ها باعث افزایش قیمت مرغ در بازار شده است که با رسیدن جوجه‌ها کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه قیمت مرغ از این میزان بیشتر نخواهد شد و تا 15 روز آینده شاهد کاهش قیمت مرغ خواهیم بود، افزود: ذخیره مرغ منجمد در شرکت پشتیبانی امور دام استان موجود است اما تقاضای مرغ منجمد کم است.

عاشوری تصریح کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد که توسط شرکت پشتیبانی امور دام عرضه می‌شود 5300 تومان و برای مصرف‌کننده 5650 تومان است که در فروشگاه‌های رفاه، اتکا و جهادکشاورزی عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان عنوان کرد: همچنین قیمت هر شانه تخم‌مرغ در بازار همدان بین 9000 تا 9500 تومان است.

عاشوری با بیان اینکه وضعیت بازار ماهی در استان همدان مناسب نیست، یادآور شد: در 6 ماهه نخست سال تقاضای مردم همدان برای خرید ماهی کم است و فقط ماهی قزل‌آلای پرورشی متقاضی خرید دارد که در حال حاضر قیمت این ماهی بین 15 تا 14 هزار تومان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: