کد خبر: ۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۱ تير ۱۳۹۶
شرایط میزبانی استان فارس از اردوی آماده سازی تیم ملی امید و بزرگسالان رضایت کادر فنی و ملی پوشان این رشته ورزشی را به همراه داشت.



به گزارش قلم نیوز و به نقل از روابط عمومی هیات کاراته استان فارس در حالیکه  تیم ملی کاراته بانوان در رده سنی  امید و بزرگسالان خود راجهت شرکت در مسابقات آسیایی قزاقستان آماده می کنند،سومین دوره اردوی آماده سازی این تیم به مدت 5 روز در شهر شیراز و به میزبانی هیات کاراته استان فارس برگزارشد.


لیلا بهرامی یکی از مربیان تیم ملی کاراته با ابراز رضایت از شرایط میزبانی استان فارس از این اردو گفت:این اردوی 5 روزه در شرایطی برگزار شد که ملی پوشان از میزبانی استان فارس رضایت کامل را داشتند.

وی مهیا شدن شرایط مناسب تمرینی را برای تیم ملی یکی از ویژگی های این اردو بیان کرد و افزود:این اردو در حالی برگزار شد که تیم ملی قرار است 17 تیرماه جهت شرکت در مسابقات آسیایی به کشورقزاقستان اعزام شود.

بهرامی سطح آمادگی بازیکنان تیم ملی را خوب توصیف کرد و افزود:هدف ما کسب نتایج قابل قبول در این مسابقات است و درهمین راستا نیز فدراسیون کاراته شرایط خوبی را برای ملی پوشان فراهم کرده است.

بهرامی با تقدیر از بازیکنان تیم ملی گفت: ملی پوشان امید و بزرگسالان در طول اردوهای برگزار شده از دل و جان برای رسیدن به سطح آرمانی مایه گذاشته اند.

وی با ابراز رضایت از سطح آمادگی ملی پوشان کاراته  گفت:امیدواریم  که تیم ملی امید و بزرگسالان در این مسابقات نتایج خوبی را برای کشورمان کسب کند.

شناخت خوبی از حریفان  تیم ملی داریم


اما پگاه زنگنه دیگر مربی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران نیز با ابراز رضایت کامل از شرایط میزبانی  استان فارس دراین اردو گفت:هیات کاراته استان فارس تمام تلاش خود رابرای فراهم ساختن شرایط ایده آل جهت برگزاری این اردو بکار بست.

زنگنه با اشاره به تمرینات فشرده تیم ملی در این اردوی پنج روزه گفت:در سفر اخیری که به اسپانیا داشتیم عملکرد رقبای بازیکنان تیم ملی را آنالیزکردیم و با شناخت کامل به مصاف آنها خواهیم رفت.

وی از کاراته کاهای ژاپن ،ازبکستان و قزاقستان به عنوان مهم ترین رقبای بازیکنان تیم ملی یاد کرد و افزود:فیلم مبازرات حریفان تیم ملی تهیه و در جلسات متعدد با حضور کومیته رو های تیم ملی مورد ارزیابی قرارگرفته است.

زنگنه ابراز امیدواری کرد تا با شناخت خوبی که از حریفان تیم ملی دررقابت های پیش رو به دست آمده است و با رسیدن بازیکنان به شرایط ایده آل شاهد کسب نتایج خوبی توسط ملی پوشان تیم ملی امید و بزرگسالان در این رقابت هاباشیم.

اردوی شیرازفراترازانتظاربود


سرپرست تیم ملی امید و بزرگسالان بانوان  کاراته کشور نیز شرایط برگزاری اردوی این تیم در استان فارس را ایده آل توصیف کردافزود: اردوی شیرازفراترازانتظاربود.

شهناز خلیل پور با تقدیر از زحمات هیات کاراته استان فارس در راستای فراهم ساختن شرایط برگزاری اردوی تیم ملی در شیرازگفت:باید بدون تعارف بگویم که ملی پوشان در مدت زمان برگزاری  این اردوبدون دغدغه زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرینات خود پرداختند.

گفتنی است تیم ملی امید و بزرگسالان بانوان که خود رابرای شرکت درمسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان آماده می کند در اردوی 5روزه خود در شیراز تمرینات خود را در سالن اختصاصی هیات کاراته ،پایگاه قهرمانی و پیست حافظیه پشت سرگذاشت.

photo 2017 07 02 00 08 06
 
اردوی تیم ملی کاراته بانوان(امید و بزرگسالان)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: