کد خبر: ۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: درد و رنج مردم در حوزه سلامت کاهش پیدا کرده ولی هنوز تمام نشده است و از خبرنگاران می‌خواهم، هرگز مطالبات مردم را رها نکنند.
سیدحسن هاشمی در مراسم افطار با خبرنگاران در موزه علوم پزشکی افزود: کارهای بزرگی در حوزه سلامت در دولت یازدهم انجام شد که البته بدون همکاری دولت، شخص آقای روحانی و محلس امکانپذیر نبود.
وی گفت: اگر با همین آ‌هنگ برای اصلاح نظام سلامت پیش برویم، ظرف دو تا سه دهه آینده می‌توانیم نظام سلامت کارآمدی در کشور داشته باشیم، امیدوارم روزی این اتفاق بیفتد، این آرزوی همه اعضای دولت و خواست رهبری است.
وزیر بهداشت خطاب به خبرنگاران گفت: کارهای زیادی در حوزه سلامت انجام شده است اما هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده‌ایم و امیدوارم شما خبرنگاران هرگز مطالبات مردم را رها نکنید، شما باید زبان گویای مطالبات مردم باشید، زیرا بیشترین پناه مردم شما خبرنگاران هستید که خواسته‌های آنان را به مسئولان منتقل می‌کنید.
هاشمی افزود:‌ حریت و آزادگی بیشترین افتخاری است که یک انسان می‌تواند کسب کند و اگر شما خبرنگاران در حرفه خود به این درجه برسید، باید خدا را شکر کنید و در هر حرفه ای داشتن عقل و انصاف و اخلاق شرط موفقیت است.
وی تاکید کرد: مشکلات وجود دارند اما مسیر حرکت جامعه نشان داده است که خداوند این ملت را رها نمی‌کند و امیدوارم با لطف خدا، مشکلات کاهش پیدا کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: