کد خبر: ۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
سخنگوی سپاه تاکید کرد: بر اساس اطلاعات موثق، عملیات موشکی ضدداعش موفقیت‌آمیز بوده است.
سردار شریف در گفت‌وگو با شبکه خبر اظهار داشت: موشک‌های سپاه مقرهای فرماندهی و مراکز تسلیحاتی داعش در دیرالزور را درهم کوبیدند.

وی خاطرنشان کرد: شلیک از دو استان عمدتاً سنی‌نشین به سمت مراکز تروریست‌های داعش، حاوی پیام وحدت همه ایرانیان در مقابل تروریست‌هاست.

وی گفت: عملیات موشکی سپاه تنها گوشه بسیار کوچکی از قدرت تنبیهی ایران علیه تروریست‌ها و دشمنان بوده است.

سخنگوی سپاه خاطرنشان کرد: حامیان بین‌المللی و منطقه‌ای تروریست‌ها باید پیام هشدارآمیز عملیات موشکی را درک کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران عنوان کرد: از داخل کشور تا مرزهای خارج از کشور به صورت جدی مورد مراقبت قرار گرفت و خوشبختانه مشخص شد محل اصلی طراحی اقدامات تروریستی و به صورت دقیق محورهای فرماندهی و تجمع نیروها و سازمان‌های لجستیک آن‌ها در خارج از کشور بود. مبدا اصلی طراحی‌ها منطقه دیرالزور در سوریه بود که بخش عمده عملیات در آن‌جا صورت می‌گرفت که دراقدامی کاملا هوشمندانه و غافلگیرکننده عملیات محدود موشکی صورت گرفت.

وی ادامه داد: این کار با قدرت در محدوده زمانی مشخص انجام شد و بخش عمده‌ای از تجهیزات آن‌ها را توانست هدف قرار دهد که امیدواریم پیام لازم برای حامیان تروریست‌ها را به دنبال داشته باشد.

وی درباره انجام عملیات از استان‌های غربی با بیان این‌که «یکی ازدلایل اینن بود که بعد از اجرای عملیات تروریستی در فضای مجازی و رسانه‌های حامی تروریست تلاش شده بود قومیت تروریست‌هایی که از آن‌ها گزینش شده بودند و واگرایی استان‌ها را به افراد القا کنند»، گفت: سپاه دراین مرحله تصمیم گرفت کرمانشاه و کردستان را برای انجام عملیات انتخاب کند تا به موجب آن این پیام دریافت شود که مجموعه مردم به صورت جدی حامی و پشتیبان امنیت ملی و  یکپارچگی کشور است و در مکان‌هایی که ادعا می‌شد زادگاه تروریست‌هاست واکنش‌های مردمی خوبی صورت گرفت و در نهایت تصمیم برآن شد که این اقدام از زادگاه میهمان باشد تا پیام مضاعفی را به دنبال داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: