کد خبر: ۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
ایران با شکست 3-0 مقابل لهستان در همان رتبه دهم خود باقی ماند و با توجه به بازی های باقیمانده امیدوار است که ایتالیا و ارژانتین به 3 پیروزی نرسند و ایران بتواند همین رتبه سوم از آخر را حفظ کند.
تیم ملی والیبال ایران در هشتمین دیدار خود در لیگ جهانی شکست خورد. 

از هفته سوم لیگ جهانی و در مسابقه هشتم تیم ملی ایران مقابل لهستان قرار گرفت و در سه ست پیاپی شکست خورد. 

ایران در شرایطی مقابل لهستان قرار می گرفت که در دیدار هفته اول موفق شده بود با بازیکنان ذخیره خود لهستان را 3-1 شکست دهد و در این دیدار با نفرات اصلی حاضر شده بود. 

در ست اول ایران خیلی نتوانست حریف رقیب قدرتمند خود شود . بازیکنان ایران در امتیازات اول هرچند موفق شدند به لهستان نزدیک شوند اما کم کم تیم میزبان فاصله گرفت و موفق شد ست اول را با نتیجه خوب 25-17 برایران غلیه کند. 

در ست دوم مسابقه هم بازی به همان شکل بود و سندروم امتیازات پایانی ادامه داشت. تیم ایران تا امتیاز 12 خوب با لهستان پیش برود اما دوباره میزبان فاصله گرفت و موفق شد در امتیاز 18 ایران به 25 برسد و بازهم ست را با امتیاز خوب پیروز شود. 


در ست سوم کولاکوویچ به خاطر خستگی بازیکنان یا هر چیز دیگر سراغ بازیکنان ذخیره اش رفت . بازیکنان ذخیره موفق شدند اول به امتیاز 16 برسند اما با 5 سرویس لهستان به 20 رسید. با این همه بازیکنان با انگیزه ذخیره ایران مانند دیدار هفته اول بسیار بهتر بودند و موفق شدند ایران را تا 22 بالا بکشند اما رسیدن به 22 کافی نبود به این دلیل که لهستان اول به 25 رسید و بازی را 3-0 برنده شد. 


ایران با شکست 3-0 مقابل لهستان در همان رتبه دهم خود باقی ماند و با توجه به بازی های باقیمانده امیدوار است که ایتالیا  و ارژانتین به 3 پیروزی نرسند و ایران بتواند همین رتبه سوم از آخر را حفظ کند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: