کد خبر: ۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
پرسپولیس - الاهلی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا
با توجه به قرعه کشی انجام شده حالا پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی میزبانی در استادیوم آزادی نخواهد داشت و باید هر دوبازی اش را در زمین بی طرف بازی کند. با این حساب یکی ازدیدارهای پرسپولیس الاهلی احتمالا در عمان خواهد بود و دیدار دیگر امکان دارد که در امارات برگزار شود.
قرعه کشی مسابقات یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اسیا دقایقی قبل به پایان رسید و پرسپولیس با قرعه الاهلی عربستان مواجه شد. 

 کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز سه شنبه قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات را انجام داد. مسابقاتی که در آن دو تیم عربستانی ، یک ایرانی و یک اماراتی در غرب آسیا حضور داشتند و در شرق آسیا دو تیم ژآپنی و دو تیم چینی . 

براساس قرعه کشی انجام شده تیم های ژاپنی و چینی با یکدیگر رو به رو می شوند اما تیم های عربستانی با تیم ایرانی و اماراتی رو به رو شدند.

بر این اساس پرسپولیس نماینده فوتبال ایران باید در دو بازی رفت و برگشت برابر الاهلی عربستان دیدار کند.

دیدارهای رفت این مرحله ۳۰ و ۳۱ مرداد و دیدارهای برگشت نیز ۲۰ و ۲۱ شهریور برگزار خواهد شد.

برنامه قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

العین امارات - الهلال عربستان

پرسپولیس ایران - الاهلی عربستان

شانگهای چین - گوانگجو چین

کاوازاکی ژاپن - اوراوادرز ژاپن

با توجه به قرعه کشی انجام شده حالا پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی میزبانی در استادیوم آزادی نخواهد داشت و باید هر دوبازی اش را در زمین بی طرف بازی کند. با این حساب یکی ازدیدارهای پرسپولیس الاهلی احتمالا در عمان خواهد بود و دیدار دیگر  امکان دارد که در امارات برگزار شود. 

نکته مهم دیگر این است که پرسپولیس در صورت صعود به مرحله بعد و البته شکست العین مقابل الهلال مرحله بعد را هم از میزبانی در استادیوم آزادی و بازی در برابر تماشاگرانش محروم خواهد بود. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: