کد خبر: ۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
رسانه های کشور قطر در گزارش هایی از بازی های هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا نوشتند: تیم فوتبال تراکتورسازی ایران در یک بازی جذاب، نماینده امارات را با شکست سنگین تحقیر کرد.
بازتاب شکست نماینده امارات از ایران در جام باشگاه های آسیا در رسانه های قطر

تیم فوتبال تراکتورسازی از ایران روز چهارشنبه در تبریز رودرروی تیم فوتبال پرستاره «الجزیره» امارات قرار گرفت و در یک بازی زیبا این تیم را با نتیجه چهار بر صفر شکست داد.
پایگاه اطلاع رسانی «الدوری والکاس» قطر نوشت: تیم تراکتور سازی ایران در یک بازی سراسر هجومی امان تیم الجزیره امارات را برید و با 4 گل این تیم را درهم کوبید.
بنوشته این رسانه، هیچ کارشناسی تصور نمی کرد که تیم پرمهره الجزیره که اخیرا سه برد متوالی در لیگ امارات به دست آورده چنان تسلیم محض بازیکنان دونده و حماسی تراکتورسازی تبریز شود و شکستی تحقیر آمیز در گام نخست رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا متحمل شود.
تارنمای «کوره» قطر نیز نوشت: تراکتورسازی ایران بی رحمانه بر الجزیره امارات تاخت و با 4 گل آغاز تلخی برای این تیم اماراتی رقم زد.
به نوشته این تارنمای ورزشی، در این دیدار که عصر چهارشنبه و از گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در شهر تبریز در ایران برگزار شد، بازیکنان تکنیکی و دونده نماینده ایران از همان ابتدا دو گل پیاپی وارد دروازه الجزیره کردند و مجال فکر کردن و بازگشت به بازی را این تیم گرفتند.
کوره افزود: تیم تراکتورسازی ایران با این برد شیرین در صدر جدول رده بندی گروه سوم این رقابت ها قرار گرفت.
مجله الکترونیکی «الدوحه نت» قطر نیز با درج این عنوان که شکست غیرقابل تصور 4 بر صفر الجزیره مقابل تیم تراکتورسازی ایران، فوتبال امارات را به چالش کشید، نوشت: این باخت سنگین در تاریخ بازی های نماینده امارات در لیگ قهرمان آسیا بی سابقه بوده است.
خبر شکست سنگین الجزیره امارات مقابل تراکتورسازی ایران همچنین بارها از شبکه های ورزشی تصویری عراق، لبنان، عمان، کویت، مصر، اردن، تونس و الجزایر به همراه لحظه های به ثمر رسیدن گل ها پخش شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: