کد خبر: ۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
با وجود اینکه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس قول مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان را برای یک سال به بیرانوند داده بود، فقط 950 میلیون تومان در قرارداد سفید امضاء این بازیکن نوشته شده است.
علیرضا بیرانوند که در اواخر فصل امسال قرارداد خود را تا سال 1400 با باشگاه پرسپولیس تمدید کرد، هیچ وقت نمی‌دانست مدیران این باشگاه به وعده‌های شفاهی خود که به او داده‌اند عمل نخواهند کرد.

زمانی که تیم فوتبال پرسپولیس در عمان به سر می‌برد، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس قرارداد خامی را به علیرضا بیرانوند عرضه می‌کند و از او می‌خواهد که این قرارداد سفید را با قول شفاهی یک میلیارد و 200 میلیون تومان امضا کند. معاون اقتصادی باشگاه به دروازه‌بان پرسپولیس اطمینان می‌دهد که مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان قرارداد اوست و تاکید می‌کند که هر سال نیز 20 درصد به این قرارداد اضافه خواهد شد. اما واقعیت آنگونه که بیان شده رقم نمی‌خورد و در نهایت پرسپولیس در قرارداد سفید امضاء دروازه‌بان ملی‌پوش خود، مبلغ 950 میلیون تومان را قید می‌کند، بی‌صداقتی که بیرانوند به شدت از آن عصبانی است.

علیرضا بیرانوند پس از دیدار پرسپولیس مقابل لخویا در قطر در سخنانی گله‌مندی خود را این رفتار دوگانه معاون اقتصادی باشگاه اعلام می‌کند و سپس به اتریش می‌رود. بیرانوند از طریق وکلیش موضوع را دنبال می‌کند اما زمانی که وکیل این بازیکن به باشگاه پرسپولیس می‌رود و خواهان اصلاح مبلغ قرارداد می‌شود با مقاومت مسوولان باشگاه مواجه می‌شود. در نهایت بحث وکیل بیرانوند و معاون اقتصادی باشگاه بالا می‌گیرد ولی معاون از نظرش کوتاه نمی‌آید و مشاجره‌ای نیز در می‌گیرد.

حال مشخص نیست که علیرضا بیرانوند در برابر این رفتار و حربه باشگاه، چه اقدام عملی خواهد کرد، باید منتظر ماند و دید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: